الاثنين، 23 يناير 2012

اول موضوع ليا

السلام عليكم ورحمة الله
 طبعا كلكو مستغربين
 وبتقولو دى ريتال ازاى اول موضوع ليها
ههههههههههه
  هو مش ليا انا بصراحة
  الموضوع لاختى وصحبتى
cathy2007
طبهعا كلنا عارفنها هى بتعمل مسبقات هنا فى المدونة
 بس للاسف انا مش منظمها حلو لانى مشديما موجودة من فترة
 المهم هتنظم المسابقة قريب
اة سمعتكو بتقولو بطلو رعغى وخشى فى صلب الموضوع
خلاص هسيب نانوس تبداء معاكو المقال بتاعها
.......................................................................................
السلام عليكم ورحمة الله
 انا نفين
 اسمى بستار دول
Cathy2007
ازيكم ..... يارب تكونو بخيير
انا اول مره اكتب موضوع وكان نفسى اكتب عن خبر يفرح الكل لكن للاسف انا بكتب وانا زعلانه ع الناس اللى بتفكر بالشكل ده
هدخل ف الموضوع من غير مااطول عليكم الحلو ان ستار دول تنزل لينا حاجات وافكار حلوه وناس بسلوكها السيىء تبوظ كل حاجه حلووه زى استديو التصميم التنسيقات والفكره بتاعته انك تبينى ذوقك وستايلك للناس واللى حابب الستايل ده بيجى ليكى ويطلب منك انك تعمليلوه ستايل حلوو الفكره جامده وعاجبتنى مووت والجميل انك بتكونى عايزه تخلى البنت اللى قدامك احسن منك انتى شخصيا لانها طلبت ذوقك انتى لكن طالما نزل مراكز من الموضوع ده هههه كله بيكون همه ع المراكز دى ومش عيب لو بالمنافسه الشريفه امتى يكون العيب لما يكونوا عاملين مى دول لنفسهم بتاعت التصويت دى طبعا الكل عارفها ويشتروو من نفسهم ههه لا اله الا الله بتغشوو نفسكم عيب يا ناس يا كبيره المهم كتير منكم هيقول اكييد انتى زعلانه علشان رجعتى ف المراكز اللى ورا هقوولكم ولا ف دماغى حتى اكون ف ولا مركز فيهم بس يكفينى ان ناس معرفهاش بتيجى تطلب منى الستايل بتاعهم مش شغل العدد ف الليمون
انا لو عايزه اخلى نفسى ف التوب وان يوووه مافيش اسهل من انى اعمل مى دول بس ده مش اسلوبى وعيب عليا لما اغش الناس وقبل مااغش الناس هغش نفسى
وبتمنى منكنش طولت عليكو ونكو ماتزهقوش منى
وشكرا ليكى ياريرى
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
طبعا دة الكلام الى قالتة نفين
 انا موافقها
  مين كمان موافقنا الرائ
 سلام ياحبايبى


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق