الجمعة، 25 نوفمبر 2011

قريبا

السلام عليكم
بناات عندى لكم مفاجاه
كل اسبوع بيكون فى مجله
  1. ملكه جمال المدونه
  2. اجمل مشهد
  3. اجمل جناح
  4. اجمل تصميم
  5. المحافظه على البشره
  6. من انتى
  7. مقابله معكى
  8. اجمل يد
  9. المحافظه على الشعر
  10. كونى احلى ((ملابس))
  11. كونى احلى ميك اب
ها ايه رائيكم؟؟؟
هتبدأمن الاسبوع الى جاى
والبنات الى راح تظهر فى المجله
تختارشئ من الاشياء ذى
ماعدا كونى احلى
والمحافظه على الشعر و البشره
بنات لسه هقول مين عايز يدخل يوم الخميس الى جاى
وهنشر المجله يوم الجمعه
يلا باى
horea5

هناك 27 تعليقًا:

  1. فكررررة حلوووة وان شاء الله ر ح فكر بشو بدى ادخل واكتبلك

    ردحذف
  2. بلييييييييييييز انا عايزة اشترك فى المسابقة دى من فضلك ممكن؟

    ردحذف
  3. فقرات ومسابقات جميله وفعاله بالتوفيق للجميع يارب

    ردحذف
  4. فــكرة روووعــة اهنيكم
    انا بدي اشترك وبالتوفيق

    ردحذف
  5. وانا بدي اشترك بلييز ممكن اشترك ؟

    ردحذف
  6. بنات افهمو الى بدو يدخل اى شئ بيدخل يوم الخميس وبحط الصور يوم الجمعه وملكه جمال المدونه عباره عن احلى ميك اب

    ردحذف
  7. يسلم يا قمر بس معلشى انا بدى افهم شى لو انا اشتركت فى ملكة جمال المدونة ماينفعش ان انا اشترك فى اى واحدة تانية زى اجمل مشهد مثلا؟ صح؟ تانى حاجة هى المسابقة دى هاتبتدى يوم الخميس؟

    ردحذف
  8. السلام عليكم انا بدى اكون احلى ميك اب

    ردحذف
  9. انا بشارك في اجمل جناح

    ردحذف
  10. انا ممكن اشترك فى ملكة جمال المدونة وثــآآآنكيؤؤؤ

    ردحذف
  11. بنات الى بدها انها تشترك فى شئ تكتب فى الموضوع الى هينزل يوم الخميس ودى مش مسابقه ده مجله

    ردحذف
  12. ابي اشترك في مقابلة معكي

    ردحذف
  13. انا بدي اشترك في مسابقة اجمل يد في مجلة المدونة

    ردحذف
  14. ان بدي اشترك في احلا مشهد

    ردحذف
  15. سلام
    انا ابي اشترك باحلى مشهد
    وشكرااا لك

    ردحذف
  16. انا بدي اشترك في أحلا مشهد

    ردحذف
  17. بدي أشترك في أجمل تصميم بما أنو ما في بنات مشتركين فيه

    ردحذف
  18. ممكن اشترك فى ملكة جمال المدونة بليييييييز؟

    ردحذف
  19. هاي ممكن اصير جميل انا جميل بس ابغ اجمل شعري مو قتنعه في نفس اغير شو ممكن

    ردحذف
  20. هاى فكره جميله خالص بالتوفيق وان شاء الله بشترك ليه لا
    باى ومرسى جدا

    ردحذف
  21. والله عن جد وانا رح ا شارك في اجمل جناح

    ردحذف
  22. بتوفيق للجميعع..^_____^

    ردحذف
  23. وانا رح ا شارك في اجمل جناح
    نسيت اقول اسم دميتي اسمها alsbet1995

    ردحذف
  24. انا راح اشترك في اجمل مشهد او اجمل زي مي دول اسمي eoqo14

    ردحذف
  25. انا بدى اشترك لو ينفع اسمى lmia10

    ردحذف
  26. انا اشترك اسمى maria1010bling هى فكره حلوى بس ازاى اعمل مجله

    ردحذف