الثلاثاء، 29 نوفمبر 2011

رسالة تفرح من ستا ردول

السلام عليكم ورحمة الله
 ازيكم يابنوتات ياقمرات
ستاردول بعتتلى رسالة النهاردة تعالو نشوفها
شايفين الى انا شيفاة
 ههههه
  ستار دولارز هتكون للكل على طوووووول
 واى حد سوبر او مش سوبر يقدر يشترى ستار دولارز
 وكمان
للسوبر
 دلوقتى فى اى وقت تقدر تبدل ستار كونيز وستا ردولارز
وووووووووووووووووووواووووووووووووووو
 انا عجبنى التغيرات مين عجبة واااو بجد
 ههههههههه
انا مش مصدقة ان كل دة فى يوم واحد انا بحلم صح
 حد يصحينى بسرعة

هناك 9 تعليقات:

  1. من جد تغييرات هائلة اليوم من ستاردول الله يزيد ويباارك

    ردحذف
  2. عين عليكى باردة يا ستاردول اخاف احسدك والله ههههههههههههههههههههههههههههه واااااو بتجنى وعروضك بتجنن يا ستاردول يسلموووو حبيبتى

    ردحذف
  3. لولولولولولولولولولى انا بجد فرحت اوى وبجد حاجة متتصدقش

    ردحذف
  4. رىرى انا عايزة اسال سؤال ازاى الواحد يزود ستار دولارز هى للسوبر بس ولا ايه

    ردحذف
  5. هههههههههههههههههههه بجد انا بضحك مش مصدقه هنشوف الوضع ده هيستمر ولا ستاردول مش هتخلى الفرحه تكمل

    ردحذف
  6. و اخيرا خلتنا نشترو بستاردولارز انا مش مصدقة ابدا.......

    ردحذف
  7. لا ياقمر تزويد الستار دولارز للكل علشان بقت مفتوحة للكل دلوقتى والله اعلم

    ردحذف
  8. مبروووووووووووووووووووووك للكل

    ردحذف