الثلاثاء، 25 أكتوبر 2011

هام لكل المتابعين

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة 
بصو يبنات مش عايزة حد يزعل من الكلام الى هقولو دة 
 بس زى منا بفكر اسعدكو ازاى 
 المفروض انا كمان اكون مبسوطة 
 طبعا كنا بنحاول اليومين الى فاتو اعمل جوايز تشجعية للبنات علشان تعبلق
 ماشاء الله المدونة نشيطة فى كل حاجة معدا التعليقات ضعيفة جدا 
علشان كدة فكرت انا كاتبات المدونة فى حل للموضوع دة 
 والكلام دة ينطبق على المتابعات والكاتبات 
 اى بنت من الكاتبات او المتابعات مش هتعلق على الموضيع الى موجودة وهتكتب فى المدونة 
 ممنوعة من الاشتراك فى المسبقات الى موجودة فى المدونة 
 والسحوبات  الى بنعملها عند  كل 100 متابع 
 دة كلام مايزعلش حد اى بنت مش بتعلق  
وهتكتب تعليق فى المسبقات اجباتها مش هتتحسب 
 وهتتمسح الى بتهتم بالتعليق على المسبقات ارجو الاهتمام بالتعليق على الموضيع الى الكاتبات بيتعبو عليها 
 علشان يبجوهالكو
.........................................................................................................................................................
اما بخصوص الاعلان عن المدونة الى بجد حبة المدونة وحاسة انها فعلا تستاهل تتحط فى العرض بتاعها 
اتمنى انها مباتبخلش علينا 
وتحطها فى عرضها علشان كل الى يزورها يعرفو مدونة ستار دول العربية
...........................................................................................................................................
بخصوص المسبقات البنت الى هتشترك فى مسابقة ماتشتركش فى واحدة تانية بعدها على طول تسيب 
فرصى لحد غيرها يكسب وبذات مسبقات السوبر
 وكمان الكاتبات فى مسبقات للكاتبات هنقول ينفع الكاتبات تشترك فيها 
 وفى مسبقات للمتابعين فقط ماينفعش انك تشتركى فيها 
وهنقول باردو 

بحبكم فى الله 
اتركم فى رعاية الله 

هناك 22 تعليقًا:

  1. اوووك من عيوني بعلق ع كل موضوع^

    ردحذف
  2. فكرة كويسة هكي البنات يبدو يردووو هههههههه

    ردحذف
  3. انا اضريت لكدة علشان حرام تعب الكاتبات كلهم مبيروح هدر مافيش بنت بتقول كلمة شكر واحدة
    ولما اعمل مسابقة الى قى 40 تعليق
    مش حرام

    ردحذف
  4. معلش واللهي انا عرفة ان مقصرة اوي اليومين دول ...انا واللهي بحب المدونة دي جدا جدا ومنزلاها في عرضي من يوم الاشتراك فيها ..وبخصوص المسبقة الثانية انا منسحبة منها لاني بقيت سوبر واتمنى للكل التوفيق يا رب بس يا ريتال اتمنى متزعليش مني انا بعلق بس لما بلاقي ان فيه وأت بس x.x

    ردحذف
  5. ولا يهمك ياقمر ومبروك السوبر
    وفعلا انتى صديقة حلوة اوى للمدونة
    لان معنديش الانانية وحبيتى انك تسيبى فرصة لغيرك يفوز فى المسابقة بالسوبر
    ومبروك مرة تانية واكيد تشتكرى فى مسبقتنا الكتير الى جاية

    ردحذف
  6. تمام كلامك زى الفل وانتى عندك حق فى كل كلمة

    ردحذف
  7. انا متابعه معاكم جديد
    و
    علم ويتفذ

    ردحذف
  8. شروط واضحة وما بتزعل ويعطيكم العافيـه

    ردحذف
  9. يسلمو ياقمرات ع الكومنتات

    ردحذف
  10. انشاء الله اكون متابعة معكم

    ردحذف
  11. وانا انشاء اللله اكون متابعه

    ردحذف
  12. راح اشترك يا ريري شكرا علي المسايقه وانتي عارفه اني كنت بعلق كتير بس حسابي كنت نسيتو واسترديتو الحمد لله وراح اعلق علي طول

    ردحذف
  13. اوكى يا قمرى وانا والله ع اقد ما اقدر هكتب تعليقات وبالتوفيق ان شاء الله بس سؤال يا قمرى انتى هتعرفى ازاىان البنت دى جابت البنات من طرفها؟

    ردحذف
  14. ان شاء الله هعمل لكل بنت متشركة موضوع صبورة وتكتب فى البنات الى من طرفها

    ردحذف
  15. والله انا معرفت كيف اشارك واحصل علي سوبر ستار ارجوكي ساعديني ونتمني اني اكون سوبر ولو لي ساعه"

    ردحذف
  16. حلووو مشكوورة يا حلوة

    ردحذف
  17. اوكى يارورو ولا يهمك ودا حقك طبعا ياقمر وربنا يقدرنا جميعا والمدونة تكون من احسن المدونات يارب

    ردحذف
  18. بالتوفيييييييييييق والى الامام

    ردحذف
  19. حاضر من عيوني ان شاء الله اتقيد بكل الششروط

    ردحذف
  20. هلا بنات انا من شوي اشتركت في المدونة و بليز بنات لو سمحتوا انا اباكم تصوتون لي في كتابي السنوي (هذا حسابي bero_a_ ) محتاجة دعمكم

    ردحذف
  21. هلا بنات انا من شوي اشتركت في المدونة و بليز بنات لو سمحتوا انا اباكم تصوتون لي في كتابي السنوي (هذا حسابي bero_a_ ) محتاجة دعمكم

    ردحذف