الثلاثاء، 25 أكتوبر 2011

المرحلة التانية

لو سمحتو الى اتاهلو للمرحلة التانية 
كدة فى بنات مقادة بعض فى بنتن مقلدين مبنتني تانين 
فى الصور كل واحدة عارفة الصور 
بتاعتها 
 انا هاخد بنتين بس من الى بعتو صور  الاصلية 
 والى قلدو صاحباتهم  يحطو الصور الجديدة هنا لامرة دى مش هقول انهم هيجرجو من المسابقة 
 بس فرصة  انهم يكونو موجودين 
الصور الجديدة تكون هنا
 كدة فى  تالت بنات بس الى انا هاخد صورهم الى هما مش قلدو حد 
 وكانو عاملين افكرهم وضيعو فى الوقت حلو انا مش خسرانة حاجة 
  كان زمانى حطيت التصويت 
  يلا لو سمحتو لو مالقتهمش هجهزين بكرة هنزل التصويت للالتالت بنات دول وبس
؟
سلام

هناك 3 تعليقات:

  1. انا حطيت صورتي اول وحده يعني ما قلدت اي حد .. وصراحة منورة علي مجهوداتك يا عسل

    ردحذف
  2. اوووك شووكرآ ]ً عسسٍوله بتمنى انك ما قصدتيني لأني ما غشيت ^^ بس اذا قصدتيني بتمنى تبعثي رساله لي تخبريني

    ردحذف
  3. لا ياقمرات مش انتو بنتين تانين انتو لو دخلتو الموضوع وشوفتو الصور هتعرفو مين الى سرق افكاركو
    والعصر ان شاء الله هنزل التصويت

    ردحذف