الأحد، 30 أكتوبر 2011

عدم احترام وقلة ادب

السلام عليكم ورحمة الله
بصو يابنات 
 انا فى بنت كانت كاتبة هنا معنا للاسف
  من زمان 
وكنت مشتها وطلبت منى ترجع تانى 
  ولما رجعت 
  اولا انا مش بحب ان حد يكلمنى علشتان مصلحة 
 او علشان اى حاجة  ماهما كانت
 تكلمنيى تكلمى ريتال بنت عادية 
 خالص
 ماحدش يقعد يقول فيا اشعار
 بكرة الى بنت الى كدة الى تقعد تقولى كلام حلو
  تعالو بقى نتفرج الالبلة دى خرجتنى عن شعورى وفى الاخر تقولى اية


وطبعا فى كلام امنا مانشرتوش وهى حاسة انى هصور
علشان كدة قفلت 
بس انتو رايكو اية ؟؟؟؟
 تحبو يكون بينا  واحدة من النوع دة الى بتقعد تمدح فى البنات علشان مصلحتها
 بس انان مانكرش اعصابى فلتت من الكام الى قالتة
اية رايكو 

هناك 11 تعليقًا:

  1. جاااي ده البنت بس عشاان مصلحه ما تهتميلها يا ريتال وهي ما رااح تسووي شيء^^

    ردحذف
  2. هدول البنات بكونوا شايفين حالهم

    وقليلين ادب

    ردحذف
  3. حراام عليكن ليش ما تسحتون هذه صديقتى اكييد يعنى هى الى اسمها ريتال شتمتها يعنى اكييد ما راح تقول هيك من نفسها فكروا

    ردحذف
  4. اتكلمى من الاكزنت بتاعك احسن يا روان لو عندك حق

    ردحذف
  5. ـههههههههههههههـ انفصام ف الشخصية جــدي .. ده انا عرفتها بييجي 4 شخصيات عشان ترجعلنا ف المدونة مرة بنت خالتها ومرة مامتها ومرة...الخ .... المهــمـ يا ريتآل انــه مش هنعين كاتبات غر لما نعرف اخلاقهم ... والمدونة غنية عن اي حــد مش منتظرين منها حاجة O.o

    ردحذف
  6. شكرا يا لولو حتى انتى كمان

    ردحذف
  7. علفكرة ريتال قالت لى ف الاول يا بنت ........ وانا رديت وقلت كدا وانا كلمتها كدا عشان كانت بتكلمنى بطريقة وحشة وشكرا يا لولو اوى وانا اسفة ليكم كلكم مع انى مش غلطانة وعفكرة يا لولو انا بحبك اوى وانا خلاص هسيب ستار ول لان مبقاش ليا اصدقاء لانك كنتى وحيدة معايا

    ردحذف
  8. حراام عليكى بقى يا ريتال حرام عليكم كلكم ضيعوا صحابى ليه كدا بس حرااام بقى ربنا عارف يا ريتال مين الغلطان يوم القيامة كلهم هيعرفوا الحقيقة وهشتوقوا بقى مين الغلطان يوم القيامة عاشن ربنا هيظهر الحق وانا ف المجتمع العادى مشهورة بالصدق لو تعرفونى وصودقونى هترعفوا الحقيقة قريب وشكرا يا لولو انك سيبتينى ف لظة من غير ما تعرفى الحقيقة كدا

    ردحذف
  9. اية رايكو فى الكلام
    فعلا لا تعليق
    وكويس انك قولتى ربنا راجعى نفسك بقى علشان ربنا مش لعبة وشوفى مني الى غلطان

    ردحذف