الثلاثاء، 13 ديسمبر 2011

مزاد ستار دول

السلام عليكم ورحمة الله
فاكرين الفكرة الى كنت عرضتها عليكو
 بتاعة المزاد
ان شاء الله هنبداء فى تنفيذها
من النهاردة
 يلا كل بنت  تعمل غرفة او ركن غفى الغرفة وتعرض فيها الحاجات الى هتبيعها علشان البنات قدر تزورها وتشوفها وتختار
كل بنت هيكون ليها البازار الخاص بيها وتقرد تعلن عنها هنا وتتفقو ع التمن كمان يلا مين هيبداء
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قوولو الماركات الى انتو محتاجينها او
مواصفات الفستان او الحاجة الى انتو عايزنها ولو عن حد يقول
ونتى تقردرى تعلنى عن الملابس الى تحبى تعلنى عنها


هناك 51 تعليقًا:

  1. الله يوفقكم ان شاء الله
    بصراحة انا عاوزة اشترى فستان مونتوكارلو يلي فيه الوان كتيرة وخفيفه وهاديه بيشيه السمكة يمكن

    وعاووووزة فستان سيمبل الزهررى
    نفسي فييهم يا ترى بينباعو والا !

    ردحذف
  2. انا عندى فستان مونت كارلو دة عندى منة اتنين بس للاسف امورة مش موجودين فى البزار بتاعى

    ردحذف
  3. يسلمو يا قمرات على مجهودكم الرائع انا ما فى دماغى شى الان بس اول ماينزل شى بيعجبنى اكيد راح اكون معاكوا يا قمرات بالتوفيق يارب

    ردحذف
  4. انا من زمان في (( لثمه )) من ماركه Fudga
    وهذي صورتها
    http://i39.tinypic.com/34h9fr5.jpg

    ردحذف
  5. الي تقدر تبيعها تكلمني

    ردحذف
  6. ان شاء الله تلاقو الى انتو عايزينة فى المزاد

    ردحذف
  7. اهىىىىء يارب الاقييهم

    ردحذف
  8. انا سويت غرفة مخصصة للملابس ولونها ابيض والى يبى شىء فيها يقول لى وشكر عظيم للمدونة بس انا احس ان هذة الفكرة مو فكرتك انت بصراحة اخزتيا من مدونة ستار دول المصرية لان هى اول مدونة سوت هاذا المذاد وشكرا

    ردحذف
  9. دودى ممكن بس اعرف اسمك فى ستاردول اية؟

    ردحذف
  10. طبعا شكرا لتعليقك
    وطبعا انا من متابعين مدونة ستا ردو لالمصرية زيكو
    بس مدونة ستار دول المصرية كانت فكرتها بزار مش مزاد
    وانا فكرتى دة مزاد يعنى انتى بتعرضى قطعة
    نادرة وبتشوفى اكتر من سعر والسعر الى بيعجبك بتوافقى بية
    يعنى فى فرق
    ونورتينى

    ردحذف
  11. انا عم دور على فستان لونه زهري من ماركة DKNY ويلي تقدر تبيعه تقلي
    وهاد صورته http://www11.0zz0.com/2011/12/13/22/341150906.png

    ردحذف
  12. بالتوفيق ليكم كلكم ما فيش حجة معينة بس هنخش ع البنات ونشوف وياريت يا دودي تقوليلنا ايش اسمك في ستاردول عشان نروح نشوف غرفتك ^^

    ردحذف
  13. فين البنات اللى بتبيع ؟

    ردحذف
  14. اسمى ahmeddoda2 بس خلو بالكم فى غرفة فيها اغراض هوت بايز ودكنى هادى ما ابيعها لاكن فى غرفة تانية لونها ابيض فيها ملابس بس هادى الى اقدر ابيعها وشكراواسفة انى حسبتك اخذتى الفكرة باى

    ردحذف
  15. ولا يهمك ياقمر بس انا الحمد لله عندى امانة لو اخدت الفكرة من حد هقول

    ردحذف
  16. انـآ ابي لثمه زي البنت الي قببل الي تبي تبيعها لي بـ 100 كوينز تكلمني

    ردحذف
  17. بصى يا دودى انا عايزة اشياء كتير واللهى انا احترت هههههههههههههههههه ما شاء الله عليكى اشيائك جميلة انا بدى الفستان اللى ماركة pretty in love سعرة ب 2 ممكن اخدة بتمنة ؟ قوليلى رايك انا اسمى فى ستاردول designernadosh

    ردحذف
  18. دودى ahmeddoda2
    انا فى حاجات كتير عجبتنى من عندك وياريت تبيعيهم ليا
    هى دى الحاجات http://www14.0zz0.com/2011/12/15/14/928392643.png
    وكل الحاجات دى انا اخترتها من الغرفة البيضاء اللى عندك فى الجناح
    انا اسمى فى ستاردول Cute_baby_2000

    ردحذف
  19. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  20. يا دودى انا عايزة من غرفتك البيضا الملابس دى

    center.jeddahbikers.com/uploads/jb13240222921.jpg


    و انا بعتلك طلب صداقة فى ستاردول اقبليه علشان نتفق على السعر و اسمى فى ستاردول bestmenna2011 مسنية ردك هنا او فى ستاردول

    ردحذف
  21. دودى انا عايزة كمان الفستانين دول من عندك دى صورتهم
    http://center.jeddahbikers.com/uploads/jb13240242021.jpg
    اسمى فى ستاردول bestmenna2011

    ردحذف
  22. بنات انا عندى ملابس دكنى وLEالتعرف بنت بتحب الماركات دى وعايظة تشترى تعرفنى ونتفق ع السعر
    هههههه

    ردحذف
  23. نسيت اقولكو
    انا عندى تسميمات شفايف حلوة بالحلق بتاعها الى يعجبه احاجة وعايزة لون تانى
    اقدر اعملة ليها بستارؤ دولارز وستار كوينز

    ردحذف
  24. انا عايزة يا ريرى فساتين دكنى

    ردحذف
  25. ريرى حطى كل فساتين دكنى اللى عايزة تبيعيها فى غرفة و انا هروح اشوفهم و حطى معاهم تصاميم الشفايف اوكى
    و انا لو عجبنى حاجة هنتفق على العسر مع بعض

    ردحذف
  26. اناا اوول مرة ادخل هنا وحبيييت الفكرة
    وانا ادور علي ملابس من ماركة

    Vivieene tam
    philosophy


    ويا دودي انا حبيت ملابسك هلبااا
    وقدمتلك طلب صداقة
    عشان اقلك الي ابيه

    ردحذف
  27. نا عاملة فعلا غرفة بتاعة LE
    ودكنى انا لابساة
    والمجوهرات مش هينفع تتحط
    فى غرفة هى فى البلازا الخاص بالمجوهرات

    ردحذف
  28. يا بنات انا عاملة غرفة لملابس قديمة و قيمة جدا جدا جدا جدا الغرفة بيضا هى لحد دلوقتى فيها فستان و بلوزتين و سلوبت كلها قيمة من ماركات قديمة و عالمية انا هبيعها بالاسعار اللى ستاردول كانت بتبيعها بيها روحو بسرعة شوفوها و انا لسه بحط ملابس قيمة تانية و خلو بالكم الملابس دى مش موجودة كتير فى البلازا و البازارات
    اسمى فى ستاردول bestmenna2011

    ردحذف
  29. انا عايزة حاجة من dakny بكوينز

    ردحذف
  30. مافيش دكنى بكونيز ياقمر

    ردحذف
  31. ممكن فستان تبع الهوت بايز الوردي تبع الشهر السابق للاسف مش معي صورة ممكن يتباع ب 2 دولارز الله يخليكم

    ردحذف
  32. هاي دودي انا كنت عايزة اشتري منك البلوزة الي ب 2 دولارز ممكن اشتريها بسعرها و ممكن اكتر شويا السودة و فيها فيونكتين لونهم pink خن موافقة و بعتلك طلب صداقة علشان نتفق

    ردحذف
  33. اه اسمي في اللعبة crazy_doddy

    ردحذف
  34. بنااات شوفو بازاري عندي تيشيرت تايد (مع تايد للغسيل مفيش مستحيل ) ههه و تيشيرت مكتوب عليه نجوى بالانقلش

    ردحذف
  35. بنااااااااااتتت اناا ابي لثمة بكوينز السعر الي تبيه .واسمي shining_star_t

    ردحذف
  36. سلااام انا ابي لثمة مثل هاذي http://i39.tinypic.com/34h9fr5.jpg حتى لو ب600 كوينز عادي اشتريها لأني مرررة محتاجتها اللي عندها وتقدر تبيعها لي ذا اسمي بستار دول fatmahnice

    ردحذف
  37. ممكن تزوروا مدونتي بلييييييييييييز achwak-stardoll.blogspot.com
    و الرجاء الاشتراك و التعليق و شكرا

    ردحذف
  38. انا ابي لثمة مثل اللي بالصوره اللي في الرابط http://i39.tinypic.com/34h9fr5.jpg
    واشتريها بأي سعر ولو كان 100 دولآرز لآنها تهمني واللي تعرف أحد تقول لي اسمي في ستاردول zake7

    ردحذف
  39. هاااااي كيفكم جيرل بتمنى تزوروا جناحي اسمي فستاردول somo-soumia وفي عندي حاجات حلوة و بكوينز وبدولارز يللا يللا شرفوني عسلآآـت

    ردحذف
  40. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  41. اللي تبيع اللثمه تقول لي

    mama.bab.dad

    ردحذف
  42. بدي اللثمة ام الاسود والابيض

    ردحذف
  43. اسمي في ستاردول ruuuuuua123

    ردحذف
  44. الي يبي يبيع الثمه انا موافقه بأشتريها بــ 100 دولارز اسمي في ستاردول BuddyLeen

    ردحذف
  45. الي يبيع اللثمة مستعد اشتريها ب 1000 دولار وانا قد كلمتي

    ittihad2009
    ذا نكي

    ردحذف
  46. بنات انا ابيع ملابس بنات في البازار الله يحيكم

    ittihad2009
    ذا نكي

    ردحذف
  47. الي يبيع اللثمة مستعد اشتريها ب 1000 دولار وانا قد كلمتي

    ittihad2009
    ذا نكي

    ردحذف
  48. أبي لثمه الله يسعد الي بيجيب لي اياه هاذا حسابي بستار soo-14

    ردحذف