الجمعة، 23 ديسمبر 2011

حاجة محزنة

السلام عليكم ورحمة الله
 ازيكم قمورات
 طبعا الجواب باين من عنوانة انها حاجة محزنة
 بس ياترى اية هى
 فى بنت من الكاتبات سابت المدونة النهاردة وبكامل ايرادتها
بس مش دة الشئ المحزن
الشئ المحزن انها للاسف كانت مستغلة المدونة لاغراض شخصية ونا عملت باصلى اكتر من مرة  
 وكنت بنبة وبحزرها لانها كانت معنا فى المدونة بقالها فترة ماردتش امشيها
  واكتشف ان ها سابت المدونة باردو علشان اغراض شخصية
 الحمد لله
  على انها بعدت وزى مابعدت عند مدونتنا لاغراض شخصية هتسيب غيرها وغيرها لاغراض تانية
  والحمد لله ان معايا بنات
 كويسين ومحترمين
 وبيحبو المدونة  وبيقدروها
 شكرا ليكو ياحلى بنات


هناك 18 تعليقًا:

  1. الحمدلله انها بعدت يا ريرى لانها لو زى ما انتى ما بتقولى بتستغل المدونة كويس انها بعدت

    ردحذف
  2. ولا يهمك يا ريتو يا قمر انتى معاكى بنات زى الفل يعطيهم ويعطيكى العافية يا رب يا قمر ودايما يارب فى تقدم ونجاح مستمر يارب

    ردحذف
  3. صحيح يا ريرى انا عايزاكى تقولى اسم البنت دى ايه و كانت بتستغل المدونة فى ايه ؟

    ردحذف
  4. والله من غير ماقول موضيعها كانت باينة اووووووووووووى
    اووووووووووى ومش محتجاة انى اقول اسمها لان البنات عرفين موضيعها الى انا كنت بمسحها وبصلحها

    ردحذف
  5. انا عايزة اعرف هى مين و استغلت المدونة فى ايه علشان مانخليهاش تستغل مدونة تانية

    ردحذف
  6. اة ونسيت الحمد لله فهعلا انها مشيت

    ردحذف
  7. ريتال قولى اسمها و استغلت المدونة فى ايه لان ممكن الناس الى تعرفها تقول انها ما استغلتش المدونة فى حاجة

    ردحذف
  8. مش بتردى ليه يا ريرى مين البنت دى و استغلت المدونة فى ايه ؟

    ردحذف
  9. اة يا ريتال هى مين صحيح؟ انا مش عارفة هى مين ماخدتش بالى ياريت تقولى هى مين

    ردحذف
  10. انا مكنتش موجودة ومش عهقول اسمها هى عارفة نفسها ونا عايزها كدة تكون على نار
    ممن ضميرها ونظرتها لنفسها
    وندوش هقولك الاسم بعدين او فى رسالة

    ردحذف
  11. متزعليش يارتال احسن انها مشيت وانشاء الله يجيلك الى احسن منها وتستمر المدونة فى التقدم

    ردحذف
  12. و انا كمان يا ريرى عايزة اعرف لانى ماخدتش بالى مين اللى مواضيعها بتتمسح قوليلى فى رسالة

    ردحذف
  13. هااي ممكن كون كاتبه في مدونتكم بليز انا اعرف على كل البرامح والفوتوشوب انا اسمي باللعبه DODO_5 راسلوني اذا تحبون

    ردحذف
  14. هااي ممكن كون كاتبه في مدونتكم بليز انا اعرف على كل البرامح والفوتوشوب انا اسمي باللعبه DODO_5 راسلوني اذا تحبون

    ردحذف
  15. حصل خير يا جمااعه :)

    ردحذف
  16. وانا عرفت هى مين خلاص *

    ردحذف
  17. خليها فى سرك بقى ياماجى
    ههههههههههههههههههههه

    ردحذف