الخميس، 8 ديسمبر 2011

الحملة شغالة

السلام عليكم
 طبعا النهاردة الحملة شغالة
 اتمنى من الكل المشاركة وكل بنت تعرفنى هى صوتت بكام دمية
 انا وصوت ب 51 دمية
 والحمد لله
 وبتمنى التوفيق
 ان شاء الله من الاسبوع الى جاى يعنى يوم الاتنين الى جاى مع الحملة هيكون فى شروط تانية للاشتراك فى الحملات
 وهى
  ان البنت الى هتشترك فى الحملة طبعا تكون من الاعضاء المتفاعلين فى المدونة
 مش ضيوف الشرف
 وكمان تجيب على الاقل 5 بنات
  يشتركو فى المدونة
  والى تحب تشترك تقول دلوقتى
 علشان اعمل موضوع باسمها وتكتب اسمها فى ستار دول
 علشان تلحقوتجيبو بنات
وطبعا اكتر بنت هتجيب بنات  هى الى هنبداء بيها الاسبوع الى جاى باذن الله
 استوعدكم الله
ودعولنا بالتوفيق


هناك 52 تعليقًا:

  1. يارررب التوفيييق
    لسا شغاله ادعي صديقاتي هههههههه

    ردحذف
  2. وتسلميلي يارب ع التصويييت

    ردحذف
  3. دة واجبنا ياقمر
    ون شاء الله تكونى فتاة غلاف بكرة باذن الله

    ردحذف
  4. انا ياريري بصوت بـ5 دمي ... بس ممكن اسأل سؤال لما تقولي 51 دميه يعني 51 ايميل صح ؟؟؟ واااااااو كثير اوووي !!اذا في طريقة غير الـ51 ايميل قولولي ^^

    ردحذف
  5. هاي انا نهى واسمي في ستاردول aldloahnoha
    وهصوت ليكي وبالمناسبه انا عايزة اشترك في حمله فتاه الغلاف وحلمي اكون فتاه غلاف ممكن اجيب ليكي
    مشتركين في المدونه اكتر من 10 كل يوم بس تقولي ليا امتى تعملوا ليا حمله فتاه غلاف قولي واعملي ليا صفحه ادخل فيها البنات ويقولوا انهم من طرفي اوك انا مستعده اجيب 100 مشتركه بس مش كلهم مره وحدة اوك يعني اجيب مشتركين مقابلها تعملي ليا حمله فتاه غلاف اوك قولتي ايه؟؟

    ردحذف
  6. ميسسو اى لازم 51 ايميل هههههه

    ردحذف
  7. كل دمية مقابلها ايميل يعني

    ردحذف
  8. انا كل يوم بصوت ب 17 دمية

    ردحذف
  9. انا اشترك نتى تبدا الحملة

    ردحذف
  10. بنات الحملة هتتاجل لبعد الامتحنات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اية رايكو علشان المجموعة مش غفاضية دلوقتى نهائى

    ردحذف
  11. متى تنتهي امتحاناتكم لاننا نحنا اخذنا العطلة

    ردحذف
  12. اووك حبيبتي مكن سوال ازااي اعملل صورة متحركة ف المدونة ؟؟؟

    ردحذف
  13. السلام عليكم كيفك ريرى انا بدى اشترك فى هاى الحمله واسمى nonocaty5 عمرى ما صرت فتاه غلاف ان شاء الله بصير

    ردحذف
  14. اسمي بستار دول lamoo8 واتمنى اشترك بحمله هذي

    ردحذف
  15. بشترك بالحمله اسمي rnorno

    ردحذف
  16. اسمي بستاردول sarah24 عنجد بتمنى اشترك بالحملة

    ردحذف
  17. انا اسمي بستاردول rahaf122عنجد بدي اشترك بل حمله

    ردحذف
  18. هاي انا اسمي باعلبة blakbaby
    وبدي اشترك انا عندي مدونه فيها 22 ماتبع وهما دائما يلبوا طلباتي رح احط المدونه حقتك في مدونتي عشان شتركاو الناش

    ردحذف
  19. اهلين انا اسمي blakbaby
    ادخلي هذا http://blakbaby.blogspot.com/2011/12/blog-post_3365.html

    حطيتك بالمدونه مشان يشتركوا

    ردحذف
  20. انا احمد الشاعر وبلعب اللعبه واسمى Dodda_EL3fret وبشجعكو اوى انتو كتير بتعملو حاجات حلوه يا حلوين ربنا معاكو

    ردحذف
  21. شكرا ليكوكلووو ولتشجيهعكم والحملات رجعت تانى اتمنولنا التوفيق

    ردحذف
  22. هلا ودي اشترك اسمي باستاردول NANS3

    ردحذف
  23. طيب متى راح نبدا و بميين

    ردحذف
  24. اهلين
    انا اشوف ان نسوي الحملة للي تتفاعل في المدونة مو اي بنت تجي المدونة بس عشان الحملة احس انه ظلم
    احسن نسوي للمتفاعلة هي الي تستاهل

    تحيات توتا

    ردحذف
  25. انا للحين كلمت 80 دمية انشالله راح يشتركو و معضمهم اشتركو الحين كلمتهم باقي 5 ما شتركو راح اكلمهم مرة ثانية على فكرة انا الي اسبوع عم لم دمى بس ماكنت اعرف كيف اكتب تعليق بس الحين تعلمت و انشالله بجيب 100 دميه للمدونة انا اشمي بستار دل :sanderlaa_2010 و عندي 1000 ستار بوينست صار اجيب لكم 80 عضوة للحين بليز قدر مجهودي تعبت الي اسبوع بليز قدر مجهودي الي اسبوع بلم بيهم يمكن اكثر من اسبوع ليل و نهار بلم الكم عضوات بليز قدرو بليز

    ردحذف
  26. المن لازم انصوت لمالكت النادي ولا لنفسنا

    ردحذف
  27. انا ممكن اشترك عندى 150 دمية ^_^ لو سمحتو ومتفعلين بالايميل واسمى فى ستاردول pinky-flowerfun وان شاء الله هجبلك 5 بنات للمدونة

    ردحذف
  28. انا ابيكم تصوتولي اسمي HGTVH ابي اصيييير فتاة الغلاف

    ردحذف
  29. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  30. MEEEEEEEEEEEEE انا انا بليز بليز حققوووو حلمي الوحيد بستار دول بليززززززززززز اسمي هووSHAHAD964 بليززز يلا انتظر اتصويتات

    ردحذف
  31. هاي بنات بليز صوتولي انا اسمي باستاردول shahad1Cutie

    ردحذف
  32. انا بشترك اسمي بستاردول light852وانشاء الله رح اجيب 100 عضوة المهم اصير فتاة الغلاف بس انا صراحة ما فهمت المسابقة فبليز يلي فاهمها يشرحها الي

    ردحذف
  33. وانا بشترك اسمي talaz

    ردحذف
  34. انا حسترك واسمي alaamalti

    ردحذف
  35. اسمي في ستاردول zake7 واتمنى اني أفوز بالحملة يارب ياكريم

    ردحذف
  36. اسمى بى ستاردول ياقمرات moragamall وى meragamal وى اتمنى ان انتو تصوتولى

    ردحذف
  37. صوتولي اسمي بستاردول هو COCOSARAH2

    ردحذف
  38. صوتولي ما عمري صرت فتاة الغلاف

    اسمي

    samaher_7

    ردحذف
  39. بليز انا اسمي
    poshlolota

    ردحذف
  40. صوتولي وانظموا الى النادي الخاص بي اسمي eroka1340

    ردحذف
  41. اسمي asma55 بتمنى تصوتولي ^_^

    ردحذف
  42. اسمي بستاردول chada2

    ردحذف
  43. انا اسمي بستار دول GAMELA MOHAMED صوتولي عال MSW

    ردحذف
  44. ممكن تصوتولي بستاردول وهكون سعيدة اذا كنت فتاه الغلاف LoveHanadeSky

    ردحذف