الثلاثاء، 25 أكتوبر 2011

مفاجاة الحقواااااااااااااااااااااااااا

هاى يا بنات اليوم جايبالكم مفاجاة و احنا اول مدونة تنزل الخبر لانه لسه طازة و المفاجاة لكل بنت بتقعد على الفيس و عملا ربط بين حسابها فى ستاردول و بين الفيس طبعا كلكم بتقولو دى رغاية اوى ايه هى المفاجاة انا هديكم الصورة بتاعت المفاجاة تشوفو بنفسكم


الهدايا الخمسة اللى انا عملا عليهم دايرة كانوا للسوبر بس بقى لكل البنات انا مش سوبر و دلوقتى اقدر ابعت الهدايا ماشاء الله ايه كرم ستاردول دا اليومين دول ماشاء الله الحقوا يا بنات ارسلو هدايا لبعض علشان ممكن تكون غلطة و تتشال
و على فكرة الموضوع كله مجهود شخصى اتمنى ردود كتير بليييييييييييييييييييييز على كل مواضيع المدونة مش مواضيعى بس
انتظروا جديد المدونة يا احلى متابعات بااااااااااى

هناك 4 تعليقات:

  1. طيب اشطا انا اول واحدة ابعتيهملى يامنة كلهم ع الفيس بتاعى علشان عايزة الكنبة
    ابعتهملى اوعى تنسى علشان اظبطك على الفيس
    انا مش بديكى رشوة اوعى تغفهمينى صح ههههههههههههه

    ردحذف
  2. ههههههه متخافيش انا اول ما شوفت الموضوع بعتلك الهدايا لكها وصلتك

    ردحذف
  3. انا مش عارفة علاش من قداش مدة مش قادرة نبعت لحد يقولي خطا في ستار دول عاود مرة تانية ... ومعاش يبي يبعتي نهاااائي

    ردحذف
  4. اكتبى اكونتك ع الفيس
    او ابعتى ارلبابط
    وحنا هنبعلك اكيد ياقمر

    ردحذف