الخميس، 18 أغسطس 2011

فكرة جديدة

السلام عليكم بنات اليوم جاتلى فكرة جديدة حلوة اوى هنعمل الموضوع هن ازى دردشة البنات يتعرفو على بعض
 ويكتوب اسمائهم فى ستا ردول واى اسئلة لبعض او اى طلبات من بعض هتكون عن طريق الموضوع دة اتمنى اعرف راسكو فى الموضوع  والفكرة وانا اول واحدة هبدا  

هناك 10 تعليقات:

  1. السلام عليكم بنوتات انا ريتال من القاهرة
    انا اول واحدة عيازة اعرف حاجة بصراحة قبلتىنى مشكلة فى الفستان الازرق الى كان نازل ماجنى من كام يوم معرفتش اجيبة خالص ومعرفتش اشير على لافيس حد قبلتة نفس المشكلة وعمل اية وجالة الفستان ولا لاء

    ردحذف
  2. انا كمان ممعرفتش اعمل اى حاجة وكمان مجاش لى انا روان من اسكندرية حد تانى وجهته المشكلة غيرى انا وريتال

    ردحذف
  3. آهليييين آنآ كمآن حآولت !! آنآآ من السعودية :) نآدوني لينآ آو شآدن مآتفرق عندي :)

    ردحذف
  4. هههههههه اشمعنى يعنى الفستان دة ملبوس ولا اية هههههههههههفى عفريت

    ردحذف
  5. الفكره روعه ريتال ميييرسي اوى

    ردحذف
  6. شكرا يتقمر بس احجب القى تفاعل بقى هنا دى دردشة اول مرة القيها فاضية هههههههههه يلا املوها وشغلوة عايزها وللعة هههههههه

    ردحذف
  7. اية رايكنم ي ابنات بالى بيحصل فى سيناء مش حرام حسبنا الله ونعم الوكيل وينتقم من الى كان السبب

    ردحذف
  8. ربنا يسمحهم وينتقم منهم اميييييييييييين

    ردحذف