الجمعة، 26 أغسطس 2011

مسابقة فتاة غلاف المجلة

السلام عليكم يا حلوين
بسم الله الرحمن الرحيم
انا والادراة طبعا نزلنا مسابقة حلوة جدا وهتبسطكمـ اوي
والمسابقة هي :
احنا هنعمل مجلة المدونة قريب ان شاء الله ..
واحترنا نحط مين ع الغلاف !!! ...
فعملنا المسابقة الحلوة دي وهي :
فتاة غلاف المجلة !!! ... اللي احنا هنحطها ف اول صفحة من المجلة ع الغلاف
وطبعا البنت القمر دي لازم تكون عاملة دمية جامدة وحلوة ^_^
والمشاركين هناخدهم دلوقتي من التعليقات من 3- لـ 5 مشاركين بس !
وهنحطهم ف التصويت وهنشوف مين هتفوز وهنظبطلها صورة حلوة ع غلاف المجلة ...
يلا يا بنات مين عايزة تشترك ف المسابقة تعلق
والشروط :
1- انها تكون عندها دمية حلوة .. ده اهم حاجة
2- وتتابع المدونة دايما واخبارها ^_^
3- وتكون بتهتم بالدمية بتاعتها دايما والسويت كمان عشان تنور الغلاف
4 - واخر حاجة كون عندها فوق الــ 200 ستاربونتس
اللي تشوف انه الشروط دي فيها تعلق هنا ^_^
تحياتي : Dr.lulo

هناك 10 تعليقات:

  1. ينفع انا اشترك هههههه
    فكرة لذيدة يالول يارب تكون احلى من المرة الىف اتت المجلة

    ردحذف
  2. يلا ننشط المدونة شويه لاززم المشتركات بس

    ردحذف
  3. ينفع اشرتك انا كمان

    ردحذف
  4. ينفع يا بنوتات
    يلا اكتبو اسمائكو فى ستار دوووووووول

    ردحذف
  5. انا بشترك يا قمر واسمى فى ستاردول nOna.m

    عندى اقتراح للمدونة عشان التعليقات
    لما نكتب التعليق بعدها يجلنا نعيد كتابة الحروف
    بتخلى البنات تكسل تكتب التعليق فمن رائيي تشيلو الخاصية دى

    ردحذف
  6. انا ممكن اشترك وده اسميyousr-fahmi

    ردحذف
  7. اوووووووكى ياقمووووووووووووووووورة من عيونا الاتنين

    ردحذف
  8. رااح اشترك من عيوني

    ردحذف
  9. لو سمحتو يابنانيت البنت الى تحب تشترك تكت باسمهتا فى ستا ردول علشان لما نيجى نصورها يقمرووووووووووووورات ونروح نزورررها بليييييز

    ردحذف