الجمعة، 26 أغسطس 2011

مسابقة مس ستاردول وورلد


السلام عليكم
بنات للمرة ... مش فاكرة احنا نزلنا كتير ع العموم ههههه :)
ستاردول بيفكرونا بمسابقة مس ستاردول وورلد
Miss Stardoll World
ده طبعا حلم كل وحدة فينا .!! :)
لو عايزين نفوز لازم نقول لناس كتيرة جدا جدا جدا تصوتلنا
التصويت هيبدا يوم 29 اغسطس
هتشتركي ف المسابقة هيكون ف زر تصويت ف كل جناح ..
ولازم يكون عندك 400 ستاربوينتس عشان تشوفي الزر ... طبعا هما عاملين كده عشان بالنسبة للناس اللي بيعملوا دمى جديدة عشان يصوتوا لنفسهم ^_~
وكل البلاد هتشترك ...
لكن اعلى 30 دولة بس هما اللي هيكونوا ف النهائيات ..
واحنا اللي هنختار الفائز عن طريق التصويتات ... ده بجد كلام جامد وكل واحد نفسه يفوز :))
ها ايه رايكم ؟ ومين بيحلم يفوز وهيقول لناس كتيرة جدا جدا جدا جدا جدا تصوتله ؟ ...
انا بقول انه موضوع الـ 400 ستاربونتس ده صح عشان ف بنات مش تستحق وتفوز عشان الدمى الجديدة اللي بتعلمها بس وتصوت بيها لنفسها
تحياتي يا بنات : واتمنى اشوف تعليقاتكم ع الموضوع اللي تعبت ف تلوينه هههههههههه :)))
ممنوع النقل لو سمحتم
تحياآآتي : واشكر صديقتنا toty529 عشان جبت منها المعلومات بخصوص المسابقة

هناك 4 تعليقات:

  1. يسلمو حبيبتي على المعلومة

    ردحذف
  2. انا بجد نفسى افووووووووز فيها يارب اكسسسسسسسسسسب

    ردحذف
  3. يارب اكسب كلنا عاوزين نكسب اتمنى اني اكون ماسيه واريح
    مامي من المصاريف بتاعت السوبر

    ردحذف
  4. يا ريت انا كمان تصوتولي بلييييييييز و تزورو جناحي عشان تقرو المسابقة اللي انا عملاها بخصوص مسابقة مس ستادول وورلد اسمي في ستاردول isra1000 و ياريت تقراو عرضي لان المسابقة فيها جوائز كتيييييير قيمة و الجائزة لشخص واحد هي على الاقل لو كانت سوبر اشتري من بازارها ب50 دولار على الاقل لو صرت ملكة جمال ستاردول و لو مش سوبر رح اختار هدية قيمة بقيمة50 دولار او اكثر و انا رح اختار 3 بنات مشان اهديهم الهدايا و لا تقولو حظي وحش ما راح اكسب انا كمان عمري ما كسبت في مسابقة و اخيرا كسبت في مسابقة منى زكي في ستاردول لان في بنات يقولولي ما رح نشترك حظنا وحش و احب اذكركم صوتولي لما تجي المسابقة مش الااااااااااااااااااااااااااان

    ردحذف