الأربعاء، 24 أغسطس 2011

للكاتبات


السلام عليكم

حبيت اخصص الموضوع ده لكاتبات مدونتنا الكرام

اولا : شكرآآ جدآآ لتعبكم عشان المدونة دايما وعشان الاخبار الجديدة

ثانيا : كان عندي شوية ملاحظات صغنونة جدي ههههههههه

الملاحظات :

1- لو سمحتوا تكتبوا الرابط ده ع كل صورة

rere-gigi.blogspot.com

2- وكمان ياريت تظبطوا الصورةوميكونش فيها فراغات يا حلوين

3- كل كاتبة عندها توقيع او صورة تحطها بعد كل موضوع عشان يكون شكل المدونة انيق وحلو

زي صورتي اللي تحت . . وشكرآآ ليكم مرة تانية ع مجهودكم الرآآئع

شعارنا :( معآآ لنرتقي بالمدونة =)

تحياتي Dr.lulo

هناك 6 تعليقات:

  1. انا ريتال لسى معملتليش توقيع

    ردحذف
  2. انا اللي بعمل التوآآآقيع يا قمر قوليلي اسمك ايه ف ستاردول ؟

    ردحذف
  3. اسمي في ستاردول tatinka

    ردحذف
  4. انا كمان شايفة ان الكل لازم يالتزم بالملاحظات دى يارييييييييييييت وماشاء الله المدونة بقت نشيطة الحمد لله وبقى الزوار فى اى وقت بيعدى ال 10 اعضاء فى وقت واحد عقبال مايكونو 50 متابع يلا شيدو حيلكوووووو

    ردحذف
  5. هاى انا عايزة اكون كاتبا بليز حد يرد علشان اعرف اسمى فى استاردول nadfairy

    ردحذف
  6. طيب عرفينى بتعرفى تجيبى بروكسيات وحاجات جديدة وبتعرفى تصورى ةتحطى الروابط على الصووووووووور؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف