الأربعاء، 24 أغسطس 2011

مشاكل ف ستاردول


السلام عليكم
بنات ف مشاكل ف ستاردول من الصبح !.!!
ايه رأيكم والمشااكل اهي
اولا : طلبات الصداقة مش راضية تتقبل ولا تترفض اصلا !!
......
وكمان الحفلات مش بتدخل معايا
وصحابي قالولي بردو ع المشاكل دي
انتوا عندكم المشاكل دي ولا لا ؟
تحياتي :

هناك 7 تعليقات:

  1. انا كمان عندي نفس المشاكل دي و قبل شوية دخلت السويت
    بتاعي و لقيت ملابس مشترتهاش و بيتي ملخبط و فلوسي منقصش
    و لا حتى 1 ستاركوينز و دلوقتي جناحي مش عاوز يتفتح اسمي في ستاردول isra1000

    ردحذف
  2. انا كمان ما طلبات الصداقة ما يتفبلوا و ما يترفظوا

    ردحذف
  3. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  4. جناحك مش بيفتح يعني الجناح بس ولا كل الأكونت او الحساب؟

    ردحذف
  5. و انا كمان نفس المشاكل

    ردحذف
  6. انا كمان عندي الحفلة مش بترضي تدخل خااااااااااااالص

    ردحذف
  7. وانا كمان بيعمل معايا كدة فى اوقات بس على ماعتقد ان دة بيكون من النت
    او المتصفح فى حاجة غلط
    اما لو حاجات مش عندك وجاتلك دة حظك بقى يا اريج ههههه

    ردحذف