الثلاثاء، 29 نوفمبر 2011

حاجه غريبه اوووى ^ _ ^

ازيكم يا حلوين اخبـــــــــأركم اتمنى تكونه
بـــــــخيرر
الوقتى انا لما عملت سوبر ستار اسبوعين هيتفتح لى شقتين
شقه بتاعت السوبر اللى اتقفلت والشقه بتاعت الاسبوعين
وده اللى حصل انهارده بشوف حاجه فى جناحى لقيت
3 شقق اتفتحوو يعنى شقه اضافيه مش عارفه
ازاى شوفو
ها يا بنات شايفين الشقتين اللى عليهم بالاحمرر المفروض
واحده منهم تفتح مش الاتنين حاجه غريبه جدااا
والشقه اللى انا قفلتها دى بتاعت السوبر اللى كان خلص
طبعااا دى حاجه حلوه بالنسبه لى 
اللى عندوو معلومه مش يبخل 
علينااااا


هناك 7 تعليقات:

  1. مبرووووووك عليكي عشان بيحبوكي ستاردول والله اعلم

    ردحذف
  2. هههههههههه مبروك عليكى حظك حلو النهاردة ستار دول
    عملت حاجة جديدة ان اى بنت حتى لو مشحنت سوبر نهاااااااااااائى
    لو شحنت لمدة اسبوعين كل الغرف بتتفتح

    ردحذف
  3. انا النهاردة شحنت سوبر اسبوعين لقيت كل الغرف اتفتح انا فرحانة اوى كل الغرف مقتوحة

    ردحذف
  4. فعلا شى غريب انا لاحظت كدا بردوا فى جناحى بس كتييييييييييييير فرحت

    ردحذف
  5. نفس الشيء عندي

    حاجه حلوة كثير

    ردحذف
  6. هههههههههههههههههههه يعنى مش انا لوحدى ايه الهنااا ده كله يارب ستاردول تكون كده على طول هههههههه يالا مبرووك لكل البنات

    ردحذف
  7. من جد شي راااائع جدا ويعطيكم الف عافية ع الاخباار

    ردحذف