الاثنين، 30 يناير 2012

في اية !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!


يا بنات انا زعلانة بجد ومش عارفة اية الي حصل
التعليقات بقي ما فيش خااااااااااااالص مش عارفة لية
ويوم لما بنلاقي تعليقات بنلاقي ب 3 اكتر حاجة ومش عارفة لية
احنا بنقدم كل ج

ديد وكل مجاني وبنقدم مسابقات كتير
ومسابقات كوينز ومسابقات دولارز ومسابقات سوبر وفي مسابقة عمللنها ماسة
وبنعمل افكار جديدة وحلوة وعلي كدة ما بنسمعش كلمة شكرا حتي
احنا عملنا اية
يا بنات في مدونا ت بسم مشاء ال
له التعليقات بتعتها كتير اوي
وانا بعتنا مش قليلية ما فيييييييييييييييييييييييييييييييش
انا ولله زعلانة اني لما اتعب نفسي
وادور علي حاجات اجبهلكوم و
علي كل دي ما بنسمعش كلمة شكرااا
طيب يابنات لو احنا ماصريين قولو ما صريين في اية
علشان نعمل الصح
ولو في حاجة غلط في المدونة قولو علشان نعملو
ولو في بنت عندها اقتراح لحل المشكلة دي ياريت تكتبو في التعليقات ارجوك يا بنات قوليلي في اية؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

هناك 5 تعليقات:

  1. انشاء الله تتحل المشكلة دى
    kwakp

    ردحذف
  2. هو فعلا حاجة كتير وحشة لكن انا عن نفسي ممنوعة من الجلوس علي الكمبيوتر سمحني لكن اول مابعقد وبروح علي مدونتكم لاني كتير بحبها

    ردحذف
  3. انا بحب هذي المدونة كثيييييييير و دايما انا اعلق و مدونتكم كثير حلوة و ذكية لحد الان ماشفت استايل مدونة بشكل هذة كثير روعة و مافي منة حاطين اسامي و مسابقات و كلشي بحلم بي ولا تزعلي بس ه نشاط مافي عند المشتركين يهمهم بس يقرو المجود و يروحو انا حاسة فيكي ولا تزعلي لان راح يجي يوم راح تلاقي المدونة اشهر مدونة لستار دول و راح تشوفي بس لاتزعلي و خليكي صبورة

    ردحذف
  4. انشاء الله تبقي اكبر مدونة في مصر كلها

    ردحذف