الثلاثاء، 24 يناير 2012

ضيف




انا قولت ااجبلكوم ضيف النهاردة نكلم معا
وجبنا مين
...
....
.
..
..

.
.
.
.
.
.
.
.
مين boom2010
وهي الصراحة اول ما قولتلها رحبت جدا با الاستضافة
ورحبت بيا وهي بجد شخصية جميلة ودمها خفيف
شوفو الحوار
اسمك اية ؟" رغدة
وعمرك كام سنة ؟" عمري 13
بقالك كام سنة في ستارد
ول؟" بقالي سنتين بالتمام
اترشحتي في مسابقة مسس ستارد لورد؟"لا ولله للاسف بس انشاء الله اترشح السنة الجاية وكل البنات العرب معايا
لما اترشحو البنات في المسابقة صوتي لمين ؟" رشا . kalabeshna
اية هي هويتك في ستاردول ؟" التصميم الازيا والمكياج
اية الجوائز التي فوزتي بيه ؟" للاسف
ولاحاجة بس فوزت بفتاه غلاف 5 مرات
تعملي اية لو انقطع النت 5 ايام او تتسرفي ازاي؟" انا الصراحة مدمنة ستاردول بزيادة بس لو انقطع حتلاقيني بشد في شعري
انتي من زمان وانتي ماسية ؟" من 5 اشهر
تحسي الناس بيكلموكي اكتر وانتي ماسية ولا سوبر ولا عضوة عادية؟" ما
سية لية؟ شوفي انا لما اكون عضوة عادية عادي يعني البنات بيكلموني عادي ولو كنت عضوة سوبر يعني نص نص شوية بس لو عضوة ماسة بيكلموني كتيير بس هي العضوية الماسية مش كل حاجة يعني لو خسرتها عادي مش هزل بس المهم انو يكون عندي صحبات وفيات
اية الي نفسك تكوني في ستاردول؟" نفسي بس اني اكون محبوبة من البنات بس
شكرا اوي ليكي يا رغدة واسفة علي الازعاج وانا انبسط بكلامك و سعيد بلاقاءك
وانا ولله شرف ليا اني اعمل حوار معاكي
شكرا يا boom2010
احب في النهاية اشكرboom2010 علي الحوار الجميل دي
والي عايز يروح لها الجناح من الرابط دي http://www.stardoll.com/member/booom2010
ويلا يا بنات عايزة اشوف رايكوم في الحوار يلا عايزة اشوفو

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق