الاثنين، 30 يناير 2012

مقابله

السلام عليكم
كيفكم بنات
راح نسوى مقابله الحين مع صديقتنا
nada8015
الحوار
اسمك ايه؟....اسمى ندى
كم عمرك؟.....15
بقالك اد ايه بتلعبى ستار دول؟....تقريبا 3سنين اوسنتين
سويتى ماسه بعد ما اشتركتى بأد ايه؟....انا ما سويت ماسه على طول لا انا جددت اشتراكى لما ةصلت 200ريال او 100 حصلت على الماسه
عندك مدونه؟....لا ما عندى
لكى اصدقاء كتير مفضلين؟...يب عندى اصدقاء مفضلين
اتعرفتى عليهم بعد ما اشتركتى بأد ايه؟....يمكن اسبوع
كم واحده تقريبا؟.....يعنى اللى زى مستواى 
ايه اسم اول بنت اتعرفتى عليها؟...امل
كان كام عمرك لما صيرتى كاتبه بمدونه دودى؟....كنت راح اكمل ال15 يعنى كان عمرى 15الا شهر
ماذا تحلمين ان تكونى فى ستار دول فى المستقبل؟....كنت احلم بشى انوا تكون نقاط بونتس تكون 4000 بس الحمدالله تحقق الحلم و كنت احلم انى اكون من البنات المعروفات فى ستار دول فى التصاميم و الحمدالله صرت و الحمدالله صرت من المصمممين المعروفين فى ستار دول و انشاء الله يكتبونى من المصممين المشهورين  و احلم اصير مس ستار دول 2012 هع
هذى كانت ندى صديقتنا و  اتمنى ان يكون الموضوع اعجبكم واحب اقول لندى ندونه ستار دول العربيه ترحب بك

هناك تعليقان (2):

  1. كويس
    اتمنى تقابلينى
    الف شكر ليكى
    kwakp

    ردحذف
  2. مقابلة كتير حلوة ياقمر تسلم ايديكي وعقبالي يارب لما تحصلي كده مقاااابلة:)

    ردحذف