الثلاثاء، 31 يناير 2012

مسابقه




اهلا وسهلا انا عمله مسابقه بسيطه هي مسابقه احلى لبس اسلامي وبدي فقط 5 مشتركات مش 10 او 40 لا 5 فقط اول 5 بنوتات راح يشتركوا والي بده تشترك تكتب اسمه بالتعليق وتنتهي المسابقه يوم تنتهي المسابقه و الجائزه هي 90 كوينز وشكرا لكم

هناك 9 تعليقات:

  1. انا عايزة اشترك يا قمر هاجهز دميتى واحط الرابط بتاعها هنا اسمى فى ستاردول
    designernadosh

    ردحذف
  2. مسابقة روووعة انا ابي اشترك واسمي بستاردول shining_star_t وانا جاهزة بالتوفيق

    ردحذف
  3. انا عايزه اشترك بليز اسمي princesse.kala1

    ردحذف
  4. انا عايزة اشترك واسمى فى ستاردول cutesmsm5

    ردحذف
  5. انا اعمل اللبس امتى ؟؟؟

    ردحذف
  6. الحين تعملوا اللبس

    ردحذف
  7. انا عايزة اشترك واسمى فى ستاردولvivelousa1

    ردحذف
  8. انا عايزة اشترك ممكن اسمي في ستار دول gogox1245

    ردحذف
  9. انا عاوزة اشترك بليز اسمي semsm4

    ردحذف