الجمعة، 27 يناير 2012

مقابله

السلام عليكم
المقابله مع 
misshnowo2111
الحوار
اسمك ايه؟.....هناء الحربى
كم عمرك؟......23سنه ادرى كبيرة ههههههه
بتلعبى ستار دول بقالك اد ايه؟.....تقريبا لى سنتين و نص وانا بالموقع
عملتى ماسه بعد ما اشتركتى بكام شهر او سنه؟.....تقريبا بعد سنه ونص جتنى الماسه
بتابعى مدونات غير مدونه دودى ههههه؟.....ياكثر مدوناتى بس كلها اجنبيه مادرى ليش ههههه احتمال لانه ولادت امريكا والتعليم بريطانى ههههه امزح
زى ايه مثلا؟....امممم مدونه underneathو trucosfashion تقريبا هذى اكتر المدونات احبها^_^
لكى اصدقاء كتير مفضلين؟....ماشاء الله كلهم عندى مفضلين بس لازم فى تميز لكم  بنت ^_^
مثلا كام واحده؟......5 بنات ياحبى لهم
اتعرفتى عليهم بعد ما اشتركتى بأد ايه؟.....تقريبا بعد سنتين من اشتراكى
ماذا تحلمين ان تكونى فى ستار دول فى المستقبل؟... اممم والله انا حلمى اصير فتاه الغلاف العالميه غير كذا لا هههههه
كيف صيرتى محبوبه من كل البنات؟....والله ياعمرى المحبه من الله و اهم شى الاخلاق الحلوة تخلى الناس تحبك
بتابعى مدونه ستار دول العربيه؟.....تقريبا صراحه دخلتها مرتين لانه دايم مشغوله 
انتى كنتى تساعدى على ان مدونه دودى تكتر عددها؟...اى اكيد
متى مدونه دودى اتعملت؟....ماشاء الله من سنه ونص او سنتين 
وانتى كنتى كاتبه من اول لما صارت؟...لا حياتى انا لى الحين بمدونه دودى  تقريبا اممممممم 8شهور او 9
شكرا كتير لك يا هناء وطبعا انا فرحانه جدا عشان المقابله الحلوه دى
واتمنى انها تكون عجبتك و مدونه ستار دول العربيه ترحب بك فى كل وقت

هناك 4 تعليقات:

  1. مقابله وحوار جمييل

    ردحذف
    الردود
    1. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
  2. مشكورة حياتي وبجد المقبلة كانت ممتعه وحلوة مثلك ولي الشرف بالمقابله هذي العسل ياعسل ^_^

    ردحذف
    الردود
    1. والله الشرف لينا كلنا يا عسل وانا كمان استمتعت معك

      حذف