الاثنين، 30 يناير 2012

مسسابقه

هلا بنات
اليوم انا سويت مسابقه 
اكتر بنت راح تكتب تعليق على كل موضوع ينزل 
والله يا بنات اتكلم جد
واكتر بنت راح تعلق على كل موضوع ليها منى 200 كوينز
وراح تبدأ المسابقه ممن اليوم
يلا نشوف مين اول بنت راح تعلق ع الموضوع ده
و كل لما احوش 200 او 250 كوينز راح اعمل مسابقه 
اه صح نسسيت
البنت اللى تعلق مو يوم وخلاص على طول مش اول لما تاخد الفلوس ما تكتب تعليقات لا يا بنات تعليقات على طول وكل لما احوش راح اسوى مسابقه

هناك 9 تعليقات:

  1. ربنا يوفق وانا ارول وحدة علقت

    ردحذف
  2. بالتوفيق للكل والف شكر للمدونة

    ردحذف
  3. انا بدي اشترك وانا اهو علقت:)

    ردحذف
  4. انا بشترك و راح اعلق على كل المواضيعالي تنزل جديدة

    ردحذف
  5. انا عايزة اشترك يا قمر وان شاء الله هاعلق كل يوم

    ردحذف
  6. انا بدي اشترك وانشاء الله اعلق كل يوم

    ردحذف
  7. وانا كمان عيزا اشترك يسلمووووووو

    ردحذف