الاثنين، 30 يناير 2012

مفجاة


انا اسفة يا بنات علي اني منت الا يام الي فاتت
مكنتش بكتب حاجة علشان كان عندي عطل في ارسال رسالة الي المدونة
وخلااااااااااااص اتعمل وهكتب تاني
وانا جيبلكوم معايا مفجاة بمناسبة الفلنتين هي المفجاة خاصة ب الكاتبات والمشرفات والملكة
انا عملتلكوم كروت تعريف بمناسبة الفلنتين ويارب تعجلكوم












معلشي هي مش با الترتيب
بس عايزة اعرف رايكوم فيها اية ولو نسيت اي حد معملتولوش ياريت يكتبلي في التعلقات اسمو
ومعلشي انا اسفة لو نسيت حد اكتبولي بس الي نسيتو ومعملتولوش وانا هعملو بس اسمو في ستاردول
وحبة اعرف رايكوم فيها و شكرا لكم





هناك 8 تعليقات:

  1. انا زعلت لانه ما سويتيلي وحده اهاهاها

    ردحذف
  2. ما تزعليش يا قمر ولله بس انا دخلت علي المدونة التجريبية بتاعت المدونة ودخلت في قسم ازاي تتوصلو لبعض في ستاردول واخذت كل الاسامي وعملتلها تلاقي اسمك مش مكتوب عموما لو عايزة وحدة اكتبي اسمك في ستاردول وانا اعملك وحدة انشاء الله

    ردحذف
  3. وانا كمان زعلت كتير منك وانا كاتبه و اسمى nonocaty5

    ردحذف
  4. يا مساء الجمال ماتزعليش
    وانا اخذت اسمك وهعملك
    بس يا بنات انا جديدة في المدونة ومعرفكوش كلكوم فارحت علي المدونة التجريبية ولقيت قسم مكتوب عليه ازاي تتوصلو مع بعض في دخلت علي اساس اني معرفكوش كلكم في رحت واخت الاسامي وعملت عموما يا بنات الي انا معملتولوش يعرف اني غزب عني وانا اسفة مرة تانية ويا بنات الي معملتولوش يكتبلي اسمو هنا في التعليقات وانا اسفة مرة تالتة

    ردحذف
  5. ويا Jan
    اكتبيلي اسمك في ستاردول

    ردحذف
  6. انا وييين ؟؟!! افا نسيتيني !! meme771

    ردحذف
  7. انا rnorno أفـآ يَ ذآآ ألعلمم تنسين مرنمه>>رنيم

    ردحذف
  8. حلوين اوى اوى تسلم ايدك

    ردحذف