السبت، 28 يناير 2012

سورى جدا

سوورى
اهلا يا بنات
فى خبر محزن
انا انا احتمال مدخلش ستاردول تانى
عشان بابا قالى كده
وقالى ان اللعبه دى حرام
لان فى الاسلام مفيش بنت بتبين شعرها اول اديها او رجليها
المهم والله انا مش عارفه اعمل ايه
احذف حسابى ولا ايه؟؟
والله انا مش عارفه
بعد كل الفلوس الى دفعتها تزيد عن 200جـ
بس لو انا سبت ستاردول خالص طبعا مش هعرف اكتب حاجه
بس ارجوا يا ريتال مش تمسحينى دلوقتى
لما اسيب ستاردول  خالص
بنات ممكن تقولولى فى التعليقات بسرعه
اعمل اييه

هناك 9 تعليقات:

  1. بس دي لعبة عادي يعني وبعدين هو انتي دغعتي الفلوسمن ورا باباكي اشمعنا عرف الا دلوقتي

    ردحذف
  2. يعني العاب التلبيس العادية التانية حرام ؟

    ردحذف
  3. فهمي باباكي انها مش بنت حقيقية زيها زي العروسة الي بتلعبي بيها هي العروسة بتبقي محجبة اه في عرائس محجبة اه فلة بس معظمهم مش محجيبين ووعادي بنلعب بيهم مش بنقول عليهم حرام ووممكن اعرف اسمك اية في ستاردول

    ردحذف
  4. سلمى انا مش قلت لك انى دى دميع عاديه وبعدين بعد كل الفلوس اللى انتى دفعتيها تحذفى الدمسه لا يا سلمى والله عادى بتهيئلى مش حرام ولا حاجة عشان دى عروسه

    ردحذف
  5. ممكن اعرف اسمك في ستاردول

    ردحذف
  6. اسمك اية في ستاردول؟

    ردحذف
  7. لا بابا عارف انى كنت بدفع واسمى هو horea5

    ردحذف
  8. حبيبتي خوذيها نصيحه أخويه اقنعي ابوكي و فهميه و اذا ما رضى لا تحذفيها

    يمكن احد يتمناها ..^^ ما تعرفي احذفي قائمة الاصدقاء كلها و أكتبي في عرضك ان انتي خلاص تركتي الموقع .. و عطيها وحده من البنات او بنتا خالتك او عمتك ..انا لو مكانك عملت كذا

    ردحذف
  9. لالا حاولي تقنعي ابوكي وقليلا اسئل شيخ بش تتئكد وما اعتقد انا حرام وانتي دفعتي فلوس كثيرا وحرام تتركي حاولي مرا وثنين وثلاث وتو يقتنع
    بس انتي ما تفقدي الامل خليك مصرا علي رئيك وهوا تو يقتنع وقوليلا ححجب الدميا يعني حلبسها وشاح بش متقعدش حرام وربي يكون بلعون ون شاء الله يقتنع يا رب

    ردحذف