السبت، 28 يناير 2012

مسابقه ملكه جمال المدونه

بدات مسابقه ملكه الجمال المدونه طبعا حنه راح تقلكم كلو شي تلبسوا لبس جميل جدا و ميكاج جميل وشعر رواعه و بندنه 20 متشركه من 20 مشتركه راح ناخذ منهم 10 مشتركين وبعد كده نبدا تصويت وانتو الي بتصوتوا والعايزه تشترك تكتب اسمه بالتعليلقات و المسابقه لكل العضويات و الجائزه تكون 500 كوينز وشكرا لكم

هناك 15 تعليقًا:

  1. انا بشترك واسمي في ستاردول Orange6368

    ردحذف
  2. بشتركـ اسمي بستاردول shining_star_t
    بالتوفيق

    ردحذف
  3. لية المسابقة لكل العضوات وانا عضوة وكاتبة

    ردحذف
  4. أنا بشترك يا قمر اسمى فى ستاردول Cute_baby_2000
    وانا جاهزة
    وبالتوفيق للجميع

    ردحذف
  5. انا هشترك بس لسه هظبط نفسي لما ابعت ok يكون خلصت و خدوا صورتي اوك بس اعتبريني مشتركه اسمي في ستارcrazy_doddy

    ردحذف
  6. كلو راح يشترك كلو النوتات ماتخفوش

    ردحذف
  7. فكرة حلوة وانا جاهززةsadaro7o

    ردحذف
  8. يوم الثلاثاء اخر يوم لللاشتراك

    ردحذف
  9. انا اشترك اسمي بستاردول ranyabel

    ردحذف
  10. انا عايزة اشترك يا قمر واسمى فى ستاردول
    designernadosh

    ردحذف
  11. انا عايزة اشترك وده اسمى pinky-flowerfun وانا جاهزة ^_*

    ردحذف
  12. انا ب شت ر كواسمي بستار maiartwilight

    ردحذف
  13. انا بشترك واسمى ب ستار دول shythebarbigirl

    ردحذف
  14. انا عايزة اشترك واسمي في ستاردول BlueNoury

    ردحذف
  15. انا بشارك اسمي هو نفسه بالبلوجر

    ردحذف