الأربعاء، 15 فبراير 2012

مطلوب كاتبات

السلام عليكم ورحمة الله
 اولا لمتاعبينى حبايبى وحشنى موووووووووووت
 والله
 وعارفة انى مقصرة
 فى المدونة بس بجد غصب  عندى ظروف مش بقدر اهتم بالمدونة
 كتير
  ون شاء الله الككاتبات يكونو قد المسئولية
 المهم 
الموضوع دى علشان انا محتاجة بنات كاتبات  ضرورى للمدونة 
 شرط انهم يكونو كويسين 
 وبنات محترمة وبتفهم  وتقدر 
 وبتعرف تكلم مع البنات باسلوب كويس
 دة كل الى محتاجينة بتمنى القى بنات بالموصفات دى 
 ياريت 
 فى اسرع وقت 
سلام يا قمرات هتوحشونى بجد 

هناك 7 تعليقات:

  1. اني من المتاربعين للمدونة بشكل رهيب بحيث ليل و نهار انا قاعدة اقلب بلمدونة لو سمحتي ممكن تسويني كاتبة من فضلج اني احب مدونتي هاااااااااااااي
    راح اعرفج على نفسي اني نادين اني عمري 13 و اني من العراق بس عايشة بلمانية لان دا ادرس اتمنى تقبلوني

    ردحذف
  2. اوكى نادين اكتبى اسمك فى ستار دول ونتكلم هناك
    وان اشء الله تكونى معنا باذن الله يارب

    ردحذف
  3. انا بحب اوى المدونة وكمان بعلق دايما على كل الحاجات
    وانا اسمى ليزا عمرى 13 سنة من الاسكندرية
    والف شكر على اى حال
    اسمى بستاردول
    kwakp

    ردحذف
  4. انا اسمي بستار دول sanderlaa_2010 هذة اسمي بستار دول اني طالبة صداقتج بس انتي ضيفيني اوكي حب مع احترامي
    naden

    ردحذف
  5. انا عايزة اكون كاتبة ضروري لو سمحتي انا متابعة المدونة كتييير بس الصراااحة مش بشارك و اكتب تعليقاااات بس اسفة و بوعدك اني هتبعها ز اكتب كومنتات بس انا عيزاكي في موضوع ضروري بليييييييييز يا ريتااااااال في كتبتان عرفينووو بدون ذكر اسماء اسمي في ستاااار crazy_doddy بس بلييييييييز لو مش عايزة تخليني كاتبة اقبلي طلب الصداقة علشان اقلك علي الموضوع

    ردحذف
  6. آآلسلآلآمـُ عليكمـُ آآسمى ســآآره من مصر وعــآيشةُ فى ً آآلسعودية عندىُ 16 سنةُ وكتبتٌ قبل كدا فى 3 مدونــآت ^_^ وبعرف آآحط رآآبط آآلصورة وبعرف فى كلُ حــآآجة وآآسمى فى ستاردول PINKY-FLOWERFUN

    ردحذف
  7. انا اسمي بستار دول vivelousa1 و اتشرف أني أكون كاتبة و إن شاء الله أكون قد المسؤولية و ممكن أحك معك انت او إحدى الكاتبات عشان عندي سؤال و شكرا^-^

    ردحذف