الأربعاء، 8 فبراير 2012

سحب





ازيكوم يا بنات
يارب تكونو بالف خير

انا بقي قولت اعمل لكوم سحب بس مش علي 1ولا2ولا3ولا4ولا5
6 حاجات عليها السحب
ملحوظة السحب للمتابعين فقط ولو انتي مش متابعة للمدونة اشتركي بسرعة
في المدونة علشان

تخدي السحب يلا
دي السحب
اول تعليق هياخد الشعر دي

وتاني تعليق هياخد الشعر دي
وتالت تعليق هياخد العقد دي

ورابع تعليق وخامس تعليق وسادس تعليق هيخدو الوحة دي
دي للوحة le في منها 3 لوحة دي هتبقي للتعليق الرابع والخامس والسادس
يارب يكون السحب عجبكوم اكتبو اسماكوم في ستار دول وبس
معلومة للمتابعين المدونة بس ولو مش متابعة يلا الحقي اشتركي في المدونة
علشان السحب
باي
تحيات

هناك 9 تعليقات:

  1. انا اسمى FlowerSherry انا للاسف مش من المتابعين بس اشتركت خلاص و اتمنى انى اكسب

    ردحذف
  2. و على فكرة انا مش سوبر

    ردحذف
    الردود
    1. انا مش سوبر Cute_baby_2000
      وانا من متابعين المدونة ♥ ^^

      حذف
  3. الف شكر يا قمر انا مش سوبر اسمى بستادول
    kwakp

    ردحذف
  4. بالتوفيييق

    سوبر واكيد من متابعيين المدونة
    sadaro7o

    ردحذف
  5. انا من المتابعين لكن الايام دي مش بعقد علي النت انا عاوزة اشترك اسمي في ستار دول هو gogox1245وانا الصراحة نفسي في اي شعر
    وعلي فكرة دي فكرة حلوة اوي تسلم ايديكي ياقمر علي السحب الحلو ده:)

    ردحذف
  6. ان اسمي في ستار دول medokaka67 بي التوفيق

    ردحذف
  7. بالتوفييييق ومبرووك مقدما للكل

    ردحذف