الاثنين، 2 يناير 2012

نتيجة التصويت

السلام عيلكم ورحمة الله
 بعتزر عن طول مدة التصويت
 الفائزة هى
ها عرفتو مين
؟؟؟؟ظ
 gogox1245
مبروك ليكى يا قمر  وشوفى لو سوبر احجزى حاجة فى البزار لو مش
 سوبر عرفينا عايزة الهدية اية بقيمت الجايزة
   

هناك 8 تعليقات:

  1. ليش ليش انتي ما قلتي متى تطلع النتايج هاذ مو عدل اه مو عدل اففف

    ردحذف
  2. لو شايفة انة فى ظلم تقدرى تقولى اية هو الظلم
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ومبروك للبنت الى فازت وعقبالكو كلكو وعرفينى اسمك اية فى ستار دول علشان تستلمى هديتك

    ردحذف
  3. انا مش مصدفة انا اللي كسبت ميرسي يااحلي مدونة في ستار دول كلها انا مش سوبر وانا اسمي في ستار دول gogox1245وانا كنت اتمني لو تكون الجايزة سوبر ستار بس مش ينفع وانا بفضل الفستين والهدوم وانا عرفة ان ذوقكم كتير حلو وميرسي مرة تانية :);)

    ردحذف
  4. حبيبتي انتم مافلتم متى تطلع النتايج صح ؟؟ يعني احنا شنو الي عرفنا متى تعلنون الفايزه... وانا كنت قبل ما تعلني النتائج انا الفائزه لانيكنت اعلى منها في النفط لانه هيه كانت 57 وانا كنت 63

    ردحذف
  5. ياجماعة مش المفروض اني كسبت فين الهداية ولا ايه هو انا مش كسبت ولا ايه

    ردحذف
  6. مبروك يا جوحو و صبرك عليها هيا مستنياكي انتي الي تختار و مبرووك لولولولي

    ردحذف