الاثنين، 16 يناير 2012

هااااااااام للهدايا

السلام عليكم امووووووورات
  الى ماستلمتش هدايا
  السحب ياريت تكتب الاسم فى ستار دول هنا
؟؟؟؟؟؟
هنا

هناك 11 تعليقًا:

  1. هههههههههههه انا نسسيت والله
    sadaro7o

    ردحذف
  2. انا اسمي shining_star_t اتمنى تجيني الهدية هههههه

    ردحذف
  3. هههههههههههههههه sader070
    احجزى حاجة ب 100 ل دكتور لولو
    او لو عايزة هدية معينة عرفيها وهى تبعتهالك
    انما shining انا حجزلها هديتها عندى فى البزار كدة انا ناقص هدية عندى معرفش مين صحبها

    ردحذف
  4. هههههههههه مشكورة يا عسسل
    رح احجزلها ان شاء الله اليوم بس يتعدل حال هالنت عندي

    ردحذف
  5. انا اسمي بستاردول latifaoaبتمنى يوصلوني

    ردحذف
  6. انا مش اخدت هديتى انا اسمى فى ستاردول
    designernadosh

    ردحذف
  7. تم الحجز لـ د.لولو ..

    ردحذف
  8. انا Iسم ستاردولي ahlam.barbie ممكن ترسلولي هدايا كتير رائعة بليييييييييز

    ردحذف
  9. انا اسمي hajernawfal اتمنى تبعثولي

    ردحذف