الأحد، 15 يناير 2012

مواهب العــرب

/ـالسلآم عليكم يا حلوين
سوري مش كنت متوآآجده معاكم اليومين دول عشان كنت مشغولهـ بإني افوز بالمشهد
والحمدللهـ تم وفززت
^___^
إن شاء اللهـ أفكار رييري كلها  هتتنفذ
احنا عملنا صفحة للموآآهب يا حلوين
عايزة اشوف شطآآرتكم بقآآ واللي عايزة تنشر موهبتها تنشرها هناك فـ كومنت
واحنا هننقلها للصفحة
أووكــ ..؟
بخصوص اللي موهبتهم الرسمـ او اي موهبه هيعرضوها بالصصور
انا هقولهم طريقهـ ترفعوا بيها الصورة وتحطوها فـ كومنت عشان احنا نحطها فـ موضوع
هتروحوا ع الموقع دهـ
http://www.0zz0.com
واللي تعرف موقع لرفع الصور تاني مش مشكله
بس انا جبت الأسرع اللي بستخدمه
هترفعي الصورة هناك من المربع اللي اسمه تحميل الصور
هتروحي ع browse
وتختاري الصورة من الجهاز
وتضغطي ع رفع الصوره
وفـ أرقام تكتبيها فـ المربع اللي فوق browse
وتستني الصورة تحممل
وهيعطيكي لينكها
وتروحي ع المربع اللي فيه نسخ رابط الصورة
وتنسخي اللينك بتاعها وتحطيه فـ كومنت عندنا
وان شاء اللهـ تبدعووا يا حلوين
وانا كمان هعرض موهبتي ^____^
وان شاء اللهـ الصفحة تكون كااملهـ وحلوة .. إسمها مواهب العررب
ادخلوا عليها وورونا ابداعاتكمــ
فـ مدونتنا فقطـ :)
والصفحة اللي هتعلقي عليها وتعرضي موهبتك فيها من
هـــنــــــــــــــــآأأإ
تحيــآآتي
مشرفة المدونــهـ

هناك 8 تعليقات:

  1. ان شاء الله يالولو تنجح الفكرة ولافكار الجديدة

    ردحذف
  2. دحين وقت المواهب يلا ريتال وهلبا ورونا مواهبكم هههه
    بنوتات اتمنى اشوف مواهبكم وانا انشاء الله موهبتي في تصميم المجوهرات يارب تنجح الفكرة

    ردحذف
  3. اكييييييد ان شاء الله تنجح

    ردحذف
  4. ي رب تنجحح ونشوفف مواهب البنات وانشاءالله برسم رسمه وبديها ليكم ^-^

    ردحذف
  5. طب هي المواهب دي هاتكون في ستاردول يعني تصميم و كدة و لا ايه؟
    و لو كدة لازم ابقى سوبر ستار عشان ابقى احط الصور دي؟

    ردحذف
  6. لآ عادي مواهب برآآ ستاردول .. مثلاً الرسمـ أو الششعر او تصمييمـ اي حاجة .. الموضوع مش ليهـ علآقهـ بستاردول بس بردو تقدري تعرضي موهبتك فـ ستاردول فـ التصميم وكده .. إلخ
    ^__^

    ردحذف
  7. مش لآزم تكوني سوبر عادي إرفعي صورة لأي موهبهـ وعاادي لو برآ ستاردول

    ردحذف
  8. طيب هذي صوره انا رسمتها شوفي : و عطيني راييك

    http://www.up.ahasess.com/uploads/13267151821.jpg

    ردحذف