السبت، 14 يناير 2012

500 متابع

السلام عليكم
  طبعا انا لانهاردة مبسووووووووطة مووووووووووووت
  باين علية يوم حظى ههههههههه
  او لحاجة لولو اختى كسبت المركز التانى فى المشاهد يارب تكون بكرة المركز الاول
 وتانى حاجة المدونة بقت 500 متابع بجد مبسوطة علشان تعبنا بيجى بفايدة
 وكملنا العدد من غير اعلانات  دة بيدل على ان مجهودنا كويس
  فى المدونة
 شكرا ليكو بجد 
انكو علشان الفرحة الى انا حاسة بيها دلوقتى





طبعا كلكو مستنين الجاتو و العصاير
هههههههههههه
 هتكون على لولو انا عليا احضر للحفلة لولو هى الى هتجيب الجاتو زى ماهى معودنا ههههههه
  ونا دلوقتى بحضر لسحب  بتمنى يعجبكم انا معترفة انة هيكون متواضع بس انا بحضر لجايزة باردو متواضعة بس لما نكمل ال
  لا مش هقول كام متابع المهم ربنا يخليكو ليا ياحلى متابعين
استنونى فى السحب
 قريبااااااااااااا
sooooooooooooooooon

هناك 5 تعليقات:

  1. الف مبروووووووووووك ليكم ان شاء الله من اكتر لاكتر

    ردحذف
  2. الــحمد لله كلنا فرحانين ^____^ ربي يزيد و يبارك *_^

    ردحذف
  3. شكرا لفرحتكو علشان حساها فعلا فرحة حقيقة شكرا ليكووووووووو ياحلى بنوتات

    ردحذف
  4. كل دي فرحة يا ريري ههههههههه
    الف الف مبروك 500 متابع لمدونتك :)
    وان شاء الله يزيدو بسرعة ويبقوا ... لا مش هقول انتي اللي تقولي الاول هههههههههه

    ردحذف
  5. هههههههههههههه اكيد يا مالوكة فرحانة موت
    علشان ربنا مش بيضيع تعبى انا والبنات
    هههههههههههههه خلاص انا الى هقول الاول بس مش دلوقتى هههههههه خليها سر بينى وبينك

    ردحذف