الجمعة، 18 نوفمبر 2011

طريقة احضار هدايا عن طريق حسابك ع الفيسبوك [ يوميا !!]

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ..~

هلـآ بنوتــآت ان شاء الله كلكم طيبين 
المهم اليوم حبيت انحطلكم هذه الطريقة اللى راح تجيبلكم هدايا من الفيسبوك (يومياً!!)
تخيلتواآآ الموضوع !! كل يوم هدايـــــــآ ..

المهم الطريقة باسم الله 
تفتحي اول شي حسابك ع الفيس عاآآدي جدا بعدها نروح على مربع البحث فووق ونكتب (stardoll) هيطلعلنا كم ستاردول نختار الـ APP اللى باين في الصورة بالمربع الاحمر  :



بعد ما نضغط ع ستاردول بيطلع مربع الاذن يعني هيآخذ اذنك عشان تدخل ع ستاردول ونحنا طبعا هنختار السماح 
اللى برضوا في المربع الاحمر بالصورة :




بعدها بتفتح الصفحة هذه ولان انتم عندكم حساب ع ستاردول يبقى نختار عندي حساب من قبل اللى هيا 
i allready have an account اللى بالمربع الاحمر في الصورة :



بعدها بيفتح يطلب منكم اسمك والباسوورد بتاعك يعني بندخل مثل ستاردول عآآدي جداً

بعدها بيفتحلك جناحك في ستاردول بس للأسف النت بطيء عندي فالجناح مافتح معي بس مومهم 
المهم انتوا عرفتوا كيف تدخلون بعدها نروح ع الهدايا اللى هيا gifts ونضغط عليها :


بعدها يفتح محل الهدايا وكلوا طبعاً هدايا يعني مجاناً !! كل يوم بينزلوا شي جديد أحيانا بتكون اشياء تهببببببل
واحيانا مالها طعمه .. بس لانوااا مجاني ليش لا ^^


بعدها تختاري صديقتك ع الفيس اللى عندها حساب ستاردول وترسليلها الهدية اللى اختارتيها 


وبعدها لما صديقتك تدخل ع الفيس راح تلقى عندها اشعار وهوا انك رسلتيلها هدية على ستاردول وهيا بتضغط ع الخبر اللى راح ينقلها للجناح :



بعدها هيفتحلك الصفحه هذه ومنها هنختار check my gifts او تفقدي هداياي طبعا لو انت دخلت ع ستاردول عادي بدون ما تضغطي على هذا الزر ماراح تلقين الهدايا هناك فلازم تنتبهي انوا كل ما تجيكي هدية تضغطي على هذا الزر 
وبعدها يا حبوبه مبروك عليك الهدية وراح تلقيها في جناحك في ستاردول عااادي جدااا 

ملاحظة : علامة الصح اللى ع الهدية لا تجي شورها اذا زلتيها ماراح توصلك الهدية ^^




طبعا بنوتآآت هذه الطريقة هيا كيف ترسلي هدية لصديقتك واكيدة لو عندك صديقة ع الفيس هيا كمان راح ترسلك هدية
بس اذا انت ما عندك اي صديقة ع الفيس مشتركه في ستاردول أنا سويت حساب ع الفيس مخصوص عشان ارسلكم هدايا
يعني اللى ما عندها حد ع الفيس مشترك بستاردول تبقى تضيفني عندها وانا ان شاء الله راح ارسلكم هدايا كل ما ادخل : 
اسمي في الفيسبوك : Misoostardoll 

ان شاء الله تكونوا استفدتوا ينوتآت واي سؤال لا تستحوا انا هنـــــآ ^^

في لقاء جديد ان شاء الله =)

{ طم طم }

هناك 10 تعليقات:

  1. يسلموووو وانا متسجلة ستاردول في الفيس

    ردحذف
  2. شكراً حبوبه ع المرور ^^

    ردحذف
  3. واااااااو يسلمو ع الطريقة
    شكرا ع الخبر يا عسل ^^

    ردحذف
  4. يعطيكي العافية ع المجهوود

    ردحذف
  5. شكرا بنوتــآت ع المرور ^^

    ردحذف
  6. انا دخلت على كام حساب فى الفيس وكولهم بيقولوا لما اجى ابعت لى عشان الهديه يقولوا لى ‎An error occurred with Stardoll. Please try again later.‎
    لاكن على حسابى انا مش بيقولوا كده ليه؟؟؟؟؟

    ردحذف
  7. تسلمى يا قمر على الموضوع والمجهود ♥


    ((مساء الجمال))
    حبيبتى غيرى اللغة بتاعة الحساب مثلا لو هى لغة عربية
    خليها إنجليزية وحيشتغل معاكى إن شاء الله :)

    ردحذف
  8. شكرا بنوتات ع المرور الحلو والتعليقات .
    بالنسبة لكي حبوبه مساء الجمال جربي اللى قالته لك كيوت بيبي ولو ما نفع جربي تغير المتصفح كمان وان شاء الله بتزبط معك ^^

    ردحذف
  9. ايه اتعملت شكرا ليكم يا بنات انا بجد شاكره لكم كتير

    ردحذف
  10. شششكرا بس انا الللعبة ما تفتح عندي سااعديني ما تفتح بجوجل او فايرفكس افتحها من متصفح E بس بطئي سااااااااااااااااااعدوني :(

    ردحذف