الجمعة، 18 نوفمبر 2011

هام للمشتركات بمسابقة السوبر

السلام عليكم ورحمة الله
ازيكم ياقمرات
 بنات فى غش فى المسابقة
  المدونة كانت 320 لما بدائنا المسابقة ودولقتى
333 يعنى زاد العدد 13 بنت
والمكتوب فى موضوع انتى من طرف مين
26 تعليق
 منهم تلاتة ليكو يبقى 23 تعليق من البنات الى من طرفكو
 يعنى فى عر بنات كتبين كومنتات ومش مشتركين فى المدونة
 علشان كدة انا بفكر الغيها وهعمل الجايزة السوبر اختيا عشوائى
 يعنى هنزل مووضع واول تعليق هى الى هتفووووز بالسوبر او البنت رقم
350
 اختارو وعرفونى رايكو اية
 وتحبو المعاد للمسابقة  يكون امتى لانى لازم عهسلمكن جايزة سوبر علشان وعدتكو يلا
سلامز


هناك 15 تعليقًا:

  1. انا اقترح انك تعيدي المسابقة نفسها و تعملي شروط الي تغش او تخالف القواعد تطرد من المسابقة

    ردحذف
  2. الي قلتيها كمان فكرة

    ردحذف
  3. اها بتعدي المسابقه تانى وتوضحى الشروط او مسابقه اول رد

    ردحذف
  4. عيدي المسابقة بيكون اريحلك!!

    ردحذف
  5. في بنات كتير بيكتبوا ومابيسجلوا فاقترح تعيدي المسابقة او اختيار عشوائي مثل ماقلتي ان اول وحدة ترد تفوز و على راحتك متى تبي تحطي المسابقة وشكرا

    ردحذف
  6. انا كل البنات اللى من طرفى سجلوا من جوجل ودخلوا المدونه معرفش صح كده ولا لا؟؟

    ردحذف
  7. انا اقول عشوائي مثل ما قلت هيك ما بيكون في غش وبعدها بتكون مفاجأة للبنت اللى راح تفوز .. انا اعجبتني الطريقة هذه وانت ليكي الاختيار ^^ وانا اقول الميعاد يكون بعد اسبوع من الآن =)

    ردحذف
  8. لا بجد يعنى انا اللى مش سجلووو يعنى متشكرين يا rany193

    ردحذف
  9. براحتكم يا جماعه ريتال شوفى رسالتى بخصوص حاجه تانيه

    ردحذف
  10. هوا ايه اللى متشكره يا ماجى انا بسال ريتال سؤال

    ردحذف
  11. حبيبي مافيش مشاكل
    مش عايزين حد ينزع لمن حد واعزرونى النى مش شمتركة معامكو فى الكومنتات لا ن الالب بتاعى فى مشكلة

    ردحذف
  12. انا من رأيى انك تحددى وقت وكله يفتح فى الوقت ده
    واول تعليق له جائزة سوبر وبكده مش حيكون فيها غش
    (( مع أختلاف الاَراء واختلاف الاَراء لا يفسد للود قضية:)))

    ردحذف
  13. يا rony193 انتى بتقولى ان كل اللى جبتيهم اشتركو واللى جم 13 بنت وانا جبت 10 وانتى معرفش جبتى كام فا كلامك يقول ان اللى انا جبتهم مش اشتركو واللى انتى جبتيهم هما اللى اشتركو خلاص معلينا

    ردحذف
  14. يا جماعة اهدوا مش حتتخانقوا علشان مسابقة
    وانا زى ما قولت فى الأول ان يكون اختيار عشوائى يعنى ريتال تحدد وقت كله يفتح فى الوقت ده ويكون يوم اجازة علشان ميكونش خد مظلوم
    او مش لازم يوم اجازة ممكن يوم الخميس الساعة 8 بالليل مثلاً
    وبكده مفيش حد حيكون مظلوم ومش حيكون فى اى غش

    ردحذف