الثلاثاء، 16 أغسطس 2011

خبر عاجل

بنات خير عآآآجل جداآ

شوفوا اللينك ده ..

والخبر هو وفاة تامر حسني !

بجد واللي هيخليكم تصدقوا اللينك ده مش اشاعة ولا حاجة !! :(( انا زعلت جدا جدا جدا

بس يا بنات لازم تعلوا الصوت عشان تسمعوا وهما بيحكوا قصة وفاته وهو رايح شرم الشيخ ف حادث مريع ... شغلوا السماعات عشان تسمعوا القصة !!

اللينك ده ×_×

http://www.p7ur.com/pi5/


تحياتي ... والله يرحمه ان شاء الله





هناك 20 تعليقًا:

  1. اه اه حرام بجد سواق غبي بجد انا لما شفته زعلت جدا جدا

    ردحذف
  2. حرام عليكى اانا لما فتحت لقيت شكل مرعب كدا بيصرخ فى وشى

    ردحذف
  3. هههههههههههههههه جامدةيا موووووووووووووزتى

    ردحذف
  4. هههههههههههههه midoelbrens123 الخبر مش صح ده مجرد هزار بس انتي مصدقة ولا ايه midoelbrens123؟ هههه اه طبعا جامدة يا ريرتي

    ردحذف
  5. هههههههه لالالا انا متعوده على الموضوع ده هههه مخفتش ههههههههههه بس جامده اووى

    ردحذف
  6. هههههههههههههههههههه حرام انا اتسرعت تخيلو بقا مع الصيام كنت هسورق ههههههههههه

    ردحذف
  7. هو دة المطلوب يا i..missالبنات تسورق هههههههههههههه انا المقلب دة اتعمل فيا مرتين
    ربنا يسامح الى فى بالى ههههههههههه

    ردحذف
  8. انا تالت مرة يتعمل فيا المقلب ده لا وانا ايه حاطة السماعات فى ودانى ومعلية على الاخر واعدة بتفرج

    ردحذف
  9. ههههههههههه يالهوى ياحبيبتى دة زمانك خلاص ههههههههه عجايزة تقتلى حد هههههههههه

    ردحذف
  10. هههههههه لا بجد انا جالي سرع قطعت الخلف بدري بدي ههههههههه

    ردحذف
  11. هههههههههههههههه وهو ده المطلوب كمان يا i..missهههههههههههههه

    ردحذف
  12. هههههههههه اه والله والساعة كمان كانت 2 بليل وانا بتفرج عليه

    ردحذف
  13. هههههههه ... انا محصليش حاجة لما شفتها لاني مكنتش معلية السماعات ^^ ..... تعيشي وتاكلي غيرها ان شاء الله هههههههه

    ردحذف
  14. ههههههههه يا رب بس ميتعملش فيا تانى قصدى رابع بس انا عمرى ماعملت فى حد كدا بس مصيرى حنتقم اكيد طبعاا

    ردحذف
  15. ههههههههه

    حمدلله كنت مقفله السماعات

    ولا والله كان طررررررت من الخوف

    ردحذف
  16. بجد زاللهي اقسم بالله انا قمت جريت من غرفتي وقولت لماما الحقيني ههههههههههه بس حلوة يا ريتال

    ردحذف
  17. بجد حرااااااااااااااام عليكى انا مش قادرة اتكلم

    ردحذف
  18. انا مش عرفة اهدة حرام عليكي انا بخاف جدا بصي انا قلبي دلوقتي هيموت

    ردحذف