الاثنين، 7 نوفمبر 2011

غلطــًهـً ف ستآردولـ

هاي يا بنات
جبتلكم غلطة جديدة لصالحنا ف ستاردول نيهاههاآآ

ياريت كلنآ نستغل اغلآطهمـ
ف جبـه نزلت بــ 10 كوينز ودي الصورة :
يلآ يا بنات اشتروهآ
قبل ما يصلحوآ السعــر
ها اه راكمـ بقآ يا حلوين ؟
اللهم ازد من غلطآآتهم وقلل من اسعاارهم ههههههههههههـً ^__×


هناك 8 تعليقات:

  1. شكرا ليكى يالولو بجد جيبة حلوة اوى واعتقد انها هتكون 10 ستار دولارز
    او 100 ستار كوينز بس الاكتر هتكون بالدولارز اعتقد
    كدوة والله اعلن ووفرتلنا 9 سترا دولارز او 90 ستار كوينز ميغسى

    ردحذف
  2. ميرسى اوووووووووووووى انا اشتريتها و بانتظار جديد المدونة

    ردحذف
  3. شكرا لك انا اشتريتة

    ردحذف
  4. تسلمى يا لولو للمعلومــة
    وانا اعتقد انها بـ 100 ستاركوينز
    عمتاً انا مش من هوايات الستايل ده ومشتريتهاش ههههه :D ♥

    ردحذف
  5. غلطة قوووية
    و القونا حلوووة هلباااا
    وشكرا ع الخبرية

    ردحذف
  6. للاسف لما جيت اشتري لقيتها بستار دولارز واحد وانا مش سوبر

    ردحذف