الاثنين، 7 نوفمبر 2011

emo


هاي بنات 
اليوم حبيت أصحح غلطة من أغلاط المكياج في ستاردول 
لما نسمع كلمة إيمو نقول ده لوك أسود و شر  و  كده 
بس الايمو لوك غير
ده بينك و حلاوة شوفو الصور أنا جبت دليل من النت 
 بدي كتير تعليقات على مجهودي
باي 

هناك 10 تعليقات:

  1. حبيبتى انا هتكلم عن نفسى و هقول رايى انا شايفة ان الايمو مش حلوين خصوصا ان ستاردول حطا الوك دا و الامريكين و الاسرائيلين بيعملوه لان الايمو هما عبدة الشيطان و هما بيحاولو يبعدونا عن دينا سواء كان اسلام او مسيحية من غير ما نعرف ان دا غلط لكن على العموم دا رايى الشخصى لكن شكرااااااااااااااااااااا على مجهودك لانه رائع فعلا و بانتظار جديدك يا قمر

    ردحذف
  2. انا كمان معلوماتى عن الايمو انهم عبدة الشيطاين بس بصراحة انا ساعات بيبعجبنى اللوكات الغريبة
    وفعلا الايمو مش اسمر ببس فى الوان كتير للايمو دة بيعتمد ع المكياج ولالكسسورات
    وشكرا على مجهودك ياقمر

    ردحذف
  3. شكرا يا قمر على مجهودك وبتمنى ان الكل يستفيد من ريتال و bestmenna2011

    ردحذف
  4. الأول شكراً لمجهودك
    وفعلاً الأيمو هما عبدة الشياطين
    بس أشكالهم بتكون حلوة
    بس انا بقول عليها حلوة من بعيد لبعيد يعنى مش لازم أقلدها علشان هى عجبانى
    لا انا بقول ان أشكالهم بتعجبنى لكن مش لدرجة اننا نقلدهم :)

    ردحذف
  5. مش لازم تعملو متلهم في اخلاقهم و تصرفاتهم
    بس بو عجبكم اللوك اعملو متله
    هيا لعبة بالاخر
    وشكراا ع المجهووود

    ردحذف
  6. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  7. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  8. الصورة الاولانية الميك اب مررة كتيرة والايمو في الصورة الثانية مش حاطة غير الايلينر الكحل
    ومو كل الايمو مش حلوين احنا باخد اللوك ومابناخدش اخلاقهم ولا نقلد تصرفاتهم ... شكري للمدونة وشكرا على المجهود

    ردحذف
  9. الايمو في ستاردول اللون الاسود حول العين كتير مش نايس

    اما في الصوره العاديه حلوه الصوره بس انا ما بقلدهم لا بالحقيقه ولا بستاردول لأنهم من عبده الشياطين حراااااااااااااااااااام و قرررررررررررف

    ردحذف
  10. انا بصراحة ما اعرف شي عن الايموووو

    ردحذف