الأربعاء، 16 نوفمبر 2011

الجايزة السوبر

السلام عليكم 
 انا طبعا وعدتكو بجايزة سوبر
   وفى بنات اشتركو هكتب اسمائهم دلوقتى 
وولو حد حبب يشترك يعرفنى علشان 
 هنزل موضوع مجمع للبنات الى هيجو من طرفكو 
 يكتبو انا من مطرف مين
؟
 علشان احسب عدد البنات وزى ماقولت الاولى هتاخد سوبر
 لمدوة اسوعين 
 والتانية ستا ردولارز
 يلا نشوف مين الى اشتكرو
shining_star_t
magymohamed7
مين هيتشترك تانى 
  الهدية ان شاء الله هتسلم يوم السبت 
يلا الى حابة تشترك هناااااااا

هناك 12 تعليقًا:

  1. تسلمي ريتال انا احبكم جدا

    ردحذف
  2. ونا كمان حبيبتى بحبكم فى الله

    ردحذف
  3. طيب انا عاوزة اشترك بس مش عارفه هيا مسابقه ايه بالظبط؟؟

    ردحذف
  4. المسابقة هنقعد يومين نعمل اعلان للمدونة واكتر بنت تجيب بنات يسشتركو فى المدونة ليها جايزة سوبر
    ستار
    بس شرط تكون مشتركة فى المدونة وكمان تكون بتعلق على موضوعات المدونة
    وتكتبى اسمك فى ستار دول

    ردحذف
  5. طيب انا بشترك معاكوا

    ردحذف
  6. اكتبى اسمك بستار دول

    ردحذف
  7. ستاردول فين ؟؟مش فاهمه؟؟

    ردحذف
  8. طيب ريري ينفع اشترك بس اهدي السوبر لأختي بمناسبة النجاح >> طبعا لو فزت يعني ؟؟

    ردحذف
  9. اسمك جوة اللعبة
    ميسو طيب اختك مشتركة فى المدونة لا ن لازم شرط تكونى مشتركة لو مشتركة اوكى مافيش مانع

    ردحذف
  10. انـاااااا بشتررركـ....اسمي: joOody_91

    ردحذف