الثلاثاء، 2 أغسطس 2011

مجلة المدونة العدد الاول

اهلا يا بنات انا حبيت اعمل لكم المجلة العدد الاول زى ما قولت لكم انا عملتها وهورهالكم دلوقت هى ى المجحلة يا ريت تجوبوا على المسابقة 













منتظرة التعليقات ارجوكم علقوا لانى بجد تعب فيها 

هناك 8 تعليقات:

  1. الحمد لله انى اول تعليق بجد حولة اوى وعجبتنى ياقمر وشكرا على تعبك عجبتنى موت انا عارفة الاجابة بس مش هجاوب ههههههه

    ردحذف
  2. مش هتجوبى يبقى مش هتكسبى يا حلوة وبجد شكرا ليكى

    ردحذف
  3. حلوة اوي يا روان وشكلك تعبتي فيها جامد بهنيكي ع النتيجة الهايلة ... وانا كمان عارفة الجواب بس خلي حد من الاعضاء يجاوب احسن ... بجد مجلة حلوة اوووي

    ردحذف
  4. شكرا ليكم يا بنات انكم قدرتوا تعبى ومجهودى وانا بقى منتظرة اجباة الاعضاء علىى السؤال

    ردحذف
  5. عنجد المجله بتجنن متعوب عليها الله يعطيكي الف عافيه انااستمتعت بجد مجله حلوووه والمدونة احلى اما انا عارفه الاجابه نانسي عجرم

    ردحذف
  6. مبروك حبيبتى ممكن تقولى لى اسمك ايهىفى ستار دول عشان اديكى الهدية خاصة جوابك والله شكرا لكم انتو عن جد شجعتونى

    ردحذف
  7. بجد حلوة اوى انا اخت روان وحبيت المدوة وبجد بقت احسن من المدونة المصريةواخف منها

    ردحذف
  8. حلو ياريتال تسلمي مره حلوووو :)

    ردحذف