السبت، 6 أغسطس 2011

مسابقة اكتر عضوة متفاعلة اسبوعيا ^^

الســـلام عليــــكم
بنات احنا قررنا نعمل مسابقة حلوة ^^
واتمنى تتفاعلوا معانا فيها ....
دلوقتي احنا بنتعب عشان المواضيع وعشان نجيبلكم صور واضحة وحلوة
ونجيبلكم اخر الاخبار دايمااا .. وكمان اقتراحات ف الازياء والمكياج ومنهم
1- ملابس بالكوينز
2- حجاب
وحاجات كتيــــر
احنا عملنا مسابقة ... وهي
ان كل اسبوع هنختار..
اكتر عضوة تكون دايما بتعلق ع المواضيع .. وتشاركنا اراءها ف مواضيعنا
وهيكون ليها جايزة قيمة ^^ لو عايزة تكوني العضوة دي .. كوني نشيطة ف تعليقات المدونة
... ايه رأيكم ؟ ... والمسابقة اسبوعية ..
تحياتي ::



هناك 6 تعليقات:

  1. اكيد ان شاء الله انا الى هكسب ههههههه
    علشان انا الى بعلق على طووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

    ردحذف
  2. ههههههههه .. حتى الاعضاء معلقوش هنا انا اولع ف نفسي احسن ههههه

    ردحذف
  3. الموضع حلو يالولو وان شاء الله هتلقي تفاعل بي اذن الله وانا الي هكسب ياريتال مش انتي هههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  4. يلا يا بطوط شدى حيلك بقى معنا وشكرا يا لولو شايلة عنى كتير والله ياقمر مووووووة ياقمر يلا بقى يا اعضاء المدونة شدو حيلكو شوية

    ردحذف
  5. يعنى من اول الموضوع دة هتبدا المسابقة

    ردحذف
  6. اة ياقمر من اول الموضوع دة هنبداء نشوف مني اكتر الاعضاء تعليقا

    ردحذف