الأربعاء، 3 أغسطس 2011

دميتى

بنات انا روان دميتى اتسرقت من واحدة اسمه هايدى ولما اجى ارجعها يقول لى هذه المستخدمة غير  فعالة تعبى كله راح حراام انا بعييط وبعتذر لاى مش حكتب حبه ايام لحد ما الاقى حل ان بعييط ومش لاقية حد اشتكى له بس حعمل ايه حسبى الله ونعم الوكيل دموعى بتنزل كانها دم مش عارفة اعمل ايهة اهئ اهئ مش عارفة 

هناك 5 تعليقات:

  1. حاسة بيكى يا حبيبتى وانا باردوا عيط لما دميتى اتسرقت اسمها nona.nano اتسرقت من بنت اسمها queendania بس الحمد الله عرت ارجعها مع انى غيرت اليميل والباس بس الحمد اله رجعتها لو عيزانى يا قمر ارجعهالك ادينى اسمك فى ستار دول والباس القديم تبعك والايميل القديم المسجله عليه ستار دول والباس طبعا بتاعوا وانشاء الله هرجعهالك وماتخفيش يا قمر انا مش هسرقك دااحنا فى رمضان شهر المغفرة والرحمة وبعدين انا مسلمة والححمد الله ومبحبش حد يجرب شعورة الحزن ^_^ ابقى راسلينى فى جناحى nona.nano

    ردحذف
  2. ربنا معاكى يا روان ولا يهمك وبقى طمنينا

    ردحذف
  3. روان انا قلتلك النهاردة متعطيش الباسوورد لحد انا قلتلك ودي النتيجة عشان تسمعي كلامي بس :(( ..

    ردحذف