الثلاثاء، 2 أغسطس 2011

انا شايفة دلوقت

انا شايفة دلوقت الساعة 10 الا عشرة 3 بنات فتحين معلقوش على اى حاجة يتفتحوا ويشوفا الاخبار ويطلعوا علطول وتعبنا وقص الصور ولكتابة عليها يروح هدر بجد انا زعلت لان دى حجة تزعل ارجو من كل واحدة فاتحة تشوف اه الحجات الى تهمها بس متناس تعبنا وفضلنا وفضل ربنا ارجوكم التعليق والمشاركات الكتييرة ارجوكم وقريبا حعمل مسابقات على ذمتى انا لاكتر 5 بنات بيعلقوا كتييير
سلاام كنت ماعكم رون 

هناك 4 تعليقات:

  1. فعلا ياروان ومش تلاتة بس انا بلاقى ب 5 فاتحين ومافيش تعليقات خالص ودة بدل مابيخلينى اكتب واتابع اخبار ستار دول ببقى كسلانة ومش عايزة اعمل حاجة

    ردحذف
  2. صح كلامك وده نفس الشعور الى بيراودنى

    ردحذف
  3. ع العموم احنا بنعمل الى علينا وربنا مابيضيعش مجهود حد والحمد لله

    ردحذف
  4. صح كلمك بقولك اقبلى صدجقاتى على ستار دول اسمى ayaafresh

    ردحذف