الأحد، 20 نوفمبر 2011

تشابه

ازيكم يا بنات بصو وانا فى التسوق فى ستاردول فى البحث لحظت حاجه كده فاكرين لما الاء نزلت جيبه بنى وموفى نفس الشكل لكن السعر مختلف والماركه انا لقيتهم ولقيت جيبه كمان زايهم رصاصى شوفو كده واتفرجو على الباقى .
شوفو كده يا بنات ، وانا بردو فى بحث الجيبات لقيت جيبتين زى بعض فى الشكل لكن فى الون والسعر مختلفين ولقيت جيبه بينهم لونها اخضر اختها بعدها بى كام صفحه نفس الشكل لكن السعر مختلف شوفو كده 

انتظرر تعليقاتكم ..........وشكرا

هناك 7 تعليقات:

  1. يسلمواااااا حبوبه ع الخبر، فعلا ستاردول اتدير في اشياء غبيه ههههههههههههههههههههه =)

    ردحذف
  2. شكرا ليكى ياماجى
    على الموضوع وستار دول فعلا بتستهبل

    ردحذف
  3. شكرا على المجهود
    وده العادى من ستاردول :)

    ردحذف
  4. دلوقتي توقعي اي حاجه من استار دول انا بدعي عليهم بي عدد شعر راسي هههههههههههههه

    ردحذف
  5. هههه مشكووووررة يً عسسٍولهـِ  نفس شيئ بسسٍ اللوون غييير ومووو نفس السعر هههع 

    ردحذف
  6. شكرا يا بنات وانشاء الله هجيب لكم كل حاجه استاردول بتعملها كده انا على طول فى التسوق ههههههههههههههه العفووو يا ريتال ده واجبى وشكرا

    ردحذف
  7. مشكوووووووور على الخبر هههههههههههههه ياكثر اغلاط ستاردول

    ردحذف