الجمعة، 18 نوفمبر 2011

هام جدا(لريتال)

هاي حبيبتي ريتال
أنا الأيام دي نزل علي المطر 
فى مرضت وأنا ترى 
ما أكذب بس أعطيني ٣ أيام متل ما قلي الطبيب و أرجع زي الفل 
و أعوض إلي فات أسفة 
أنا كمان مو أفتح ستاردول 
ما تحذفين من الكتابة 

هناك 10 تعليقات:

  1. هو لريتاال
    بسس انا حرد واقلك الف سلامة عليكي ترجعي بالسلامة <>

    ردحذف
  2. الف سلامة عليكى ياقمر
    وانا لما حذفت بنات كان علشان محدش عفرنى هو لية مابيكتبش ماتقلقيش ترجعيلنا بالف سلامة

    ردحذف
  3. انشااءالله ترجعي بالف سسٍلام بأذن الله^^

    ردحذف
  4. الف سلامه عليكى يا جميل

    ردحذف
  5. سلامات ياعسل انشاء الله ترجعي زي الفل *

    ردحذف
  6. سلاامتك يا حلوة ربي يشفيك*.*

    ردحذف
  7. ألف ألف سلامة عليكى يا قمر
    ترجعيلنا بالسلامة إن شاء الله ♥

    ردحذف
  8. الف سلامه عليكي اقمر ترجعي ان شاء الله بي السلامه

    ردحذف