الجمعة، 18 نوفمبر 2011

مسابقة المشهد

السلام عليكم
 بنات الى اشتركو فى مسابقة المشهد هما
اتنين بس
 للاسف
هما
littlegirl19994
و
daniarose
انا قولت نشاط المدونة بقى قليل جدا
 ومش عارفة لية
 يمكن مسبقتنا كتيرت شوية
وكمان مسابقة السوبر
 حصل فيها غش
 مع اننا متعودين على الصراحة ومش ع الغش لية بقى
 اعزرونى  انا هضر اوقف المسبقات فى المدونة شوية
 لحد ماشوف مع المشرفات الموضوع دة وسبب الى مخلى نشاط المدونة قل ونة يحصل غش
  وهقولكو ع المواعيد الجديدة للمسبقات
ولو حد شايف قرارى غلط يعرفنى ونتناقش ككلنا يمكن نوصل لحل
  اعزرونى سلام بنات

هناك 7 تعليقات:

  1. معك حق
    خلاص تشاوري مع اعضاء المدونة وانشاء الله نتوصل لحل

    ردحذف
  2. مدونتكو جميله اوى وانتو مش مقصرين ابدا ماشاء الله اتمنى ترجعو زى الاول واحسن لانكو تستهلو بالتوفيق يا رورو

    ردحذف
  3. من حقك عسولة تاخدي قرار التوقيف لو تشوفي انه في صالح المدونة

    وبالنسبة لمسابقة المشهد كنت حشترك بس سئلت عن الكيفية وبعدها النت قفلللللللللللللللللللللللللللللللللل ومن ساعات بش شبكك للاسف
    يعطيكم العافيه

    ردحذف
  4. لا ياجميل قرارك مش غلط بس ياريتال اللى حصل فى مسابقه سوبر دا مش غش كل البنات اللى دخلوا دخلوا من جوجل عادى وكتبوا بالمدونه على اساس ان كده اشتراك لكن مفيش غش حصل ياريتال محبش انك تسميها كده ابدا

    ردحذف
  5. لا والله يا رىرى ده بس عشان انا والله عندى امتحانات الايام دى وهتلاقى كمان بنات كتتير كدة ف معلش يا حببتى حقك علينا

    ردحذف
  6. طيب بس انا كاتبة اول تعليق عن المسابقة وقولت هشترك وكتبت اسمى طيب لى انا مش منهم ؟؟؟؟

    ردحذف
  7. لو ده قرارك ده من حقـك
    وانا من رأيى بصراحة المدونة ماشية كويس اوى
    بس محتاجة حاجة صغيرة خالص
    انكم تفتحوا خلفية المدونة انا قبل كده قولتلكم تشيلوا اللمعان وفعلاً شيلتوه بس دلوقتى مش قادرة
    الألوان الغامقة بقت بتحولنى هههه
    وربنا معاكم ويوفقكم ~♥~

    ردحذف