الخميس، 3 نوفمبر 2011

حاجة غريبة

السلام عليكم ورحمة الله
فى تصميم نزل فى الديكورات من فترة انا كنت مكسلة انزل الخبر
 بصراحة 
هههههههههههههههه
بس قولت ابطل كسل وشوف شغلى 
المهم تعالو بقى نشوف اية هو الى غربية فاكرين الديكور دة 
نزل من فترة مش فاكرينة 
 مش بيفكركو باى حاجة 
تعالو نشوف اه قبل مانسى
 الديكور دة ب 15 ستار دولارزبصو بقى تحت
 اية رايكو الفرق ان مافيش حد هيعرف يعمل الخلفية 
الى ستار دول عملتها علشان كدة
 نزلو منة 10 ستار دولارز
ههههههههههههههه
اية رايكو ومين ناوى يجرب

هناك 5 تعليقات:

  1. انا حقولك يا ريتال حاجة غريبة جدا اغرب من دي
    http://www.stardoll.com/en/user/?id=96036912
    لو خشيتي هدي الدول مش حتلقي عندها عيووون
    هههههههه
    طبعا هيا حتلقيها مصغره دولها وحاطها فوووق اعلي الصفحه
    شوفوها وقوليلي ياتري عيونها راحووو فين

    ردحذف
  2. ايوة انا لاحظتها
    بس بالنسبة للإختلاف
    ستاردول مستغلة نقطة الضعف
    ان مش كله يقدر يصمم شكل حلو كده ههههه
    ثااااااااااااانكس على المعلومـة ♥

    ردحذف
  3. هععع ولله حيله عاملينها ستاردول انا ما انتبهت هههه

    ردحذف
  4. كل شي صار متوقع من ستاردول

    ردحذف
  5. ههههههههههههههههه يالهوى انا خدت بالى منها اية دة من غير عيون بجد هههههههههههههههههه يمكن مغمضة عينها يمكن نايمة ياجماعة بلاش نظلم ستار دول
    ههههههههههه

    ردحذف