الاثنين، 7 نوفمبر 2011

الغاز العيــد 2

السلام عليكم رجعتلكم يا بنات ^_^ ..

الغاز العيد نزلت النهاردة

ألغاز العيد 2

لدي من الاخوات تسع بنات واخ لكل منهن .. فكم عدد افراد اسرتنا السعيدة ؟
والجـــوآآب هو 10
لآنهمـ 9 بنـــآت وكل بنت ليهآآ اخ يعني هو اخ وآآحد ^^


هتوصلكم القطعة دي !!

يلا يا حلوين عقبال ما تكملوهمـ كلهم

هناك 5 تعليقات:

  1. هو سألك عن الأخوات في الأول و في اخر السؤال سألك عن الأسرة كلها فمش معقول ان اسرة تبقى مفيهاش اب و ام,يعني بالمختصر المفيد الاخوات 10 و الأب و الأم بقوا 12 فرد,بس بردوا شكرا ليكي و انا حبيت افيدك بس

    ردحذف
  2. بس هو كان المفروض يحدد يقول بالام والاب او لآ .. ممكن يكونوا ميتين ^_^ ... فاحنا المفروض نجاوب من المعلومة اللي هو عطهالنا مش نزود من عندنا .. وميرسي ع الكومنت ^^ .. انا بحثت كتير وطلعتلي الاجابة 10

    ردحذف
  3. وانا بقى مش ناوية احل اللغز ههههههه
    ثانكس للمعلومة

    ردحذف
  4. انا جاوبت كل الغاز العيدما عداالغز تاني وما عرفت منين اوصلوا وشكرا

    ردحذف