الخميس، 13 أكتوبر 2011

خاص وهااااااام

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ازيكم يابنوتات ياقمرات
وحشتونى 
اية رايكم فى الاستيل الجديد للمدونة
اتمنى يكون عجبكم
المهم انا طالبة كاتبات متفرغات
للمدونة
وهام جدا يكونو متفرغااااااااات علشان تكون فاضية وقادرة تقعد ع النت وتهتم بالموضوعات والمدونة 
وتكون بتعرف تجيب حاجات مجانية 
وتكون بتعرف تصور
وكمان تكون بتعرف تحط رابط المدونة على الصور
الى تشوف نفسها تقدر تكتبلى فى التعليقات 
وتكتب اسمها فى ستار دول
يلا ياقمورات 
فى امان الله 
 

هناك 4 تعليقات:

  1. اهاا حبيبتي انا بعرف لهل الشغايل ممكن اكوون كاتبه في مدونتك انا اسمي في ستاردوول coolrama21 بعرف احط رابط ع الصوره وهييك....

    ردحذف
  2. hوكى ياقمر انا هبعتلك اضافة على ستار دول وبعتلى ايميلك فى سالة وان شاء الله تكونى معنا

    ردحذف
  3. انا عاوزة ارجع كاتبة يا ريتال وانتى متشيليش هم مذاركتى وانا هفضى نفسى بس بلييز اقبلى اسم ايملى rewanmohamod@yahoo.com وانا خلاص بقيت بعد كتيير وةنظمت جدول لوقتى يلللا بقى اقبيلنى

    ردحذف
  4. انا ايضا بدي اصير كاتبة في مددونتك اسمي بستاردول tiloneda

    ردحذف