السبت، 15 أكتوبر 2011

الحقووووووووووووووووو هدايا كتيييييييييير

هاى يا بنات انا كنت عاملا اليوم موضوع مكتوب فيه كدا

هاااااااااااااى يا بنات انا اليوم لقيت كاتبات بسم الله ماشاء الله نشيطات و متابعات نشيطات

فانا قررت انى هعمل جايزة كل اسبوع لانشط كاتبة و انشط متابعة يلا شدوا حيلكم و

الجايزة هتكون 50 ستاركوينز للكاتبة

و 50 ستاركوينز للمتابعة

و عادى لو فى بنت كسبت مرتين و

الجوايز للكاتبة هتكون للى بتحط تعليقات و مواضيع حلوة و مفيدة

و الجوايز للمتابعة هتكون لتعليقاتها الحلوة على المواضيع و نشاطها

باااااااااااااااى يا بنات و انتظروا هدايا المدونة المستمرة

انا قولت دا قليل عليكم و خليت الهدية 100 ستاركوينز لانشط عضوة و 100 ستاركوينز لانشط كاتبة و الهدية كل اسبوع

يلا عايزاكم تغرقوا المدونة تعليقات و مواضيع و انا بحضر لمفاجاة تانية احلى من دى بكتيييييييييييييييييييييير

و يارب تكون الهدايا عجبتكم بااااااااااااااااااااااااااى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق