الأربعاء، 10 أغسطس 2011

السحب التانى

هاى ياحلوين
بعد السحب الاول على جائزة السوبر ستار لمدة اسبوعين
بقول مبروك لفاطمة بفوزها معانا
ودلوقتى السحب التانى
اول تعليق هتكون جائزته 20ستاردولارز
هشترى بيهم حاجة من بازارها او لو مش سوبر هتختار هدايا من السويت شوب
تانى تعليق جائزته التوب ده

تالت تعليق الفستان ده

رابع تعليق الفستان ده

ودول مقدمين منى انا وهتشتروهم منى انا
وللى مش سوبر هيبقى الهديتين التانيين
خامس تعليق التوب ده

وسادس تعليق الشال ده

ودول مقدمين من ريتال وهتشتروهم منها
اتمنى الجوائز تعجبكم

هناك 9 تعليقات:

  1. انا اسمى funbakr
    عايزه الفستان الثالث لان عندى تصاميم كتير والفستان
    التانى عندى

    ردحذف
  2. انا نفسى فى الفستان الرابع
    بليييييز
    اسمى فى ستاردول lovelylove8

    ردحذف
  3. وانا اسمي بستار دول rody268
    وعايزة الفستان الرابع لوينفع

    ردحذف
  4. نا اسمى فى ستاردول miss-pink-pinky

    ردحذف
  5. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  6. هاى انا ساره

    ردحذف
  7. عايزة اى حاجة منك اسمى pinky-flowerfun

    ردحذف
  8. انا نفسي في الفستان الثالث هو ده اسمي homakitty

    ردحذف