الخميس، 18 أغسطس 2011

التصويت بداء

السلام عيلكم بنوتات اليوم بداء التصويت للبنت الى هنعلم عليها حلى ميكب فى مجلنتنا الاسبوعية ودى اسمائهم

Dohastar1

pinky-flowerfun 
i..miss 
الى تحب تصوتلهم التصويت على جنب فوق فى المدونة  التصويت هينتهى يوم 20\8
الساعة 12 يلا شيدو حيلكو وهاتوبنات تصوت لكو علشان نشوف مين هيكسب و
يلا علشان نشوف مين الى هتكون ضيفتنا فى المجلة 
  كدة ناقص تصويت فتاة غلاف المجلة ومالكة جمال المجلة 
فى مشتركة واحدة لملكة جمال المجلة وهى صديقتنا
stardollu100
 وبكدة ناقص اتنين علشان التصويت 
وكمان صديقة واحدة بس لفتاة غلاف المجلة وهى safayellow 
يلا ابداؤ اكتبو تعلقاتكوووووووو علشان نبدا التصويت لملكة الجمال وفتاة الغلاف 
 
 


هناك 10 تعليقات:

  1. انا هاشترك في مسابقة فتاة غلاف المجلة و اسمي في ستاردول زي اسمي هنا

    ردحذف
  2. اوكى ياقمر كدة ناقص نمتسابقة ونبداء التصويت لفتاة الغلاف

    ردحذف
  3. ممككن اشترك واسمى فى ستاردول pinky-flowrfun

    ردحذف
  4. تحبى تشتركى فى فتاة الغلاف ولا ملكة جمال المجلة ؟؟؟؟؟؟؟ظ وبعدين انتى اشاتركتى فى احلى ميكب ههههههههه طماعة ههههههه حددى وعرفينا ياقمر

    ردحذف
  5. يلا بقى عايزين حد يشترك في فتاة غلاف المجلة
    انا كل شوية ادخل المدونة عشان اشوف تعليقات الموضوع عشان اعرف امتى هايتعمل الفوت

    ردحذف
  6. ههههههههههه انا طماعة هشترك فى فتاة الغلاف وملكة الجمال هههههه لا لالالالالا انا هشترك فى ملكة جمال المجلة

    ردحذف
  7. بيكى انتى كسبتى فى احلى ميكب ليكى مالكة جمال المجلة العدد الى جاى ان شاء الله علشان هبدا فوت لفتاة الغلاف على بنتين دلوقتى وكمان فى مشتركة واحدة لملكة جمال المدونة ياقمر وهى ماكسبتش يعنى بلغة الانتخبات خدتها اكتساح هههههههه ماتزعليش يابنوتة ان شاء الله تكونى العدد الى جاى

    ردحذف
  8. طيب و فتاة غلاف المجلة,مش المفروض ان الكل بيحلم بيها و لا ايه؟
    مفيش غير اتنين انا و البنت التانية اللي اترشحت فعايزين كدة بنت واحدة هي اللي فاضلة و يبدأ الفوت

    ردحذف
  9. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  10. لا حبيبتى انا مش زعلانة كفاية انى فزت فى حاجة

    ردحذف